.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها
.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها

شاهین نجفی؛ خواننده مرتد با چه کسانی در کنسرت امریکا ملاقات کرد؟

مدتی است پروژه‌ای موسوم به موسیقی ترور که مورد حمایت امریکایی‌هاست توسط این خواننده هتاک ، با پشتیبانی مهره های داخلی و خارجی ضد انقلاب و به قصد تخریب و توهین به اعتقادات مردم پیگیری می‌شود.

«شاهین نجفی» همجنس‌باز مشهور و شومن میتینگ‌های منافقین که چندی پیش به هتک حرمت معصومین و ائمه اطهار (س) پرداخته، پس از 6 ماه انزوا و زندگی مخفیانه ، تحرکات جدیدی را در ایالات متحده امریکا آغاز نموده است.

خواننده هتاک برای رسیدن به این اهداف خبیثانه اش با سفر به شهرهای مختلف امریکا از جمله شهرهای برکلی و سن دیگو کنسرت برگزار می کند.

اما تصاویری از پشت صحنه این کنسرت ها و حضور برخی از شارلاتانهای سیاسی و حقوق بگیران سازمان سیا که در قالب به اصطلاح اپوزیسیون(ضد انقلاب) فعالیت می کنند، حقایق واضح و روشنی از پشت صحنه پازل مهره های حامی این خواننده مرتد در خارج از کشور را رمز گشایی کرده است.


 

پروژه مشترکی که افکار عمومی  بارها اجرای آن را توسط این افراد تحت عناوین مختلفی چون تبلیغ شیطان پرستی ، دفاع از همجنس گرایی و رفتارهای نامتعارف جنسی ، حمله به مناسبت ها و مراسم های مذهبی، کشف حجاب و ... با سوء استفاده از روشهای مختلف ارتباطی در رسانه های متعلق به سازمان سیا از جمله صدای امریکا و شبکه اجتماعی فیس بوک ، مشاهده کرده اند.

 افرادی چون علی افشاری ( از اعضای باند محسن سازگارا ) ، احمد باطبی ( خبرنگار صدای امریکا ) ، هانیه بختیار  ( به همراه مادرش فریبا داوودی مهاجر ) ، کوروش صحتی ( خبرنگار صدای امریکا) ، بهزاد مهرانی ( ضد انقلاب پناهنده شده به ترکیه ) از جمله کسانی هستند که بارها و بارها مصداق مهره های سوخته این پروژه نافرجام بوده اند.

لازم به یادآوری است پروژه‌ای موسوم به موسیقی ترور که مورد حمایت امریکایی‌هاست توسط این خواننده هتاک پیگیری می‌شود و این در حالی است که چندی پیش نیز «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه آمریکا دستور استمرار پروژه «جنبش رقص و دیپلماسی رپ» را در فرآیند «جنگ نرم» علیه ایران صادر کرده بود.

اما این عامل سازمان ناتوی فرهنگی در داخل کشور و در حوزه شعر و ادبیات نیز از حمایت افرادی چون مهدی موسوی و فاطمه اختصاری استفاده می کند که متاسفانه به دلیل کوتاهی برخی از مسئولین فرهنگی با سوء استفاده از امکانات دولتی مشغول به جذب نیرو و گسترش حلقه های خود هستند. نمونه اخیر این سوء استفاده از اموال دولتی در هفته گذشته و در فرهنگسرایی در کرج اتفاق افتاده است که باشگاه خبرنگاران بزودی در خبری تفصیلی به افشای حامیان این سناریوی موذیانه خواهد پرداخت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد