.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها
.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها

بزرگترین دروغ ممکن ...

«یزید» که در جریان عاشورا تقصیری نداشت؛ هر چه بود کار «ابن زیاد» درنده خوی بود. خود یزید با کشتن حسین[ع] مخالف بود....این ها بخشی از ادعاهای کارشناسان وهابی در تطهیر چهره یزید در جریان نهضت عاشوراست.


          


کارشناس وهابی شبکه «وصال فارسی»، تمام جنایت کربلا را به گردن «عبید الله بن زیاد» انداخت و حتی یزید را از مخالفان کشتن امام حسین(ع) دانست.

«ملا زاده» در برنامه ای که به تحریف وقایع عاشورا اختصاص دارد، گفت: «وقتی خود یزید با خبر شد که حسین از مکه مکرمه به طرف کوفه حرکت کرده، باز هم به ابن زیاد نامه نوشت و به او هشدار داد؛ یعنی رجال مملکت یزید و خودش به این درنده خوی[ابن زیاد] هشدار می دهند که مواظب باشد.»

وی در ادامه، نامه دروغین یزید را خواند: «یزید نوشت: «شنیدم حسین به سوی کوفه حرکت کرده است. ای ابن زیاد از همه تاریخ، زمان تو به این امر مبتلا شده است. از همه شهرها، شهر تو به این امر مبتلا شده است. از همه کارگزارانم، تو به این امر مبتلا شده ای. در چنین حالت است که یا آزاد، خواهی شد یا مثل برده ای، دوباره برده خواهی شد.» یعنی مواظب رفتارت با حسین باش.»

گفتنی است، کارشناسان وهابی چند وقتی است تمام تلاششان را به کار بسته اند تا چهره معاویه و یزید را از جنایت های تاریخی، پاک کنند.

این کارشناس وهابی به اسناد تاریخی بسیاری اشاره نمی کند که نشان می دهد یزید خود دستور کشتن امام حسین(ع) را صادر کرده است. اصولا آیا ممکن است که ابن زیاد که کارگزار یزید بوده است بدون فرمان او چنین کاری کرده باشد؟ مگر یزید به او ننوشت یا از حسین بیعت بگیر یا خونش را بریز؟ اگر همه حرف های کارشناسان وهابی درست باشد؛ پس چرا یزید با کاروان اسرا در شام آن گونه برخورد کرد و انواع جسارت ها را مرتکب شد؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
علوی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

گمراه ترین انسانها تو دنیا فکر میکنم اینها هستن

من رفتم سفر مکه و بسیار دیدم این صحنه ها و بی حرمتی ها به کتاب خدا و حرم پیامبر

حالا باید فکر کرد که پیامبر چه میکشیده اون زمان که از الانشون هم خیلی بدتر و پرت تر بودن...

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی ابن ابی طالب

[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

خاک بر سرشون کنند بلد هم نیستن تاریخ رو وارونه کنند یزید رو دیگه همه شناختن یه کم دیره برای تقدیسش . حرومزاده و شرابخور و بی بندوباریش رو همه میدونند /////

[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

منظورشون کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعیده یزید پسر معاویه منظورش باشه .
از دیوونگیشونه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد