.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها
.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها

اقامه عزای امام رئوف در حرم امام زاده محمد فیروز(شاه پسرمرد)

به گزارش خبرنگار سایت استقلال فاریاب در مورخه 91/10/23 در آخرین روز از ماه صفر اقامه عزای امام رضا(ع) در حرم شاه محمد فیروز(شاه پسرمرد)در روز شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) باحضور روحانیت معظم و خیل عزاداران حسینی برگزار شدو بعداز اقامه نماز  حجت السلام والمسلمین حاج شیخ جواد اسماعیل نیا مدیر کل پژوهش و تحقیق حوزه علمیه خواهران سراسر کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.




ایشان ضمن بیان فضائل امام هشتم و اشاره به یکی از آیات قرآن تنها راه سعادت و خوشبختی عملگرایی عنوان کرد و افزود ما هم باید مثل امام رضا (ع) که یکی از براداران خود بنام زید به دلیل نا اهلی و تخلفات طرد کرد عمل نماییم

اسماعیل نیا ابراز داشتند شیعه بودن به معنای دنباله روی از اخلاق امامان است و همه باید سعی کنیم ضمن امیدوار بودن به شفاعت معصومین اهل عمل باشیم و ذکر مصیبت امام رضا (ع) و و علی اکبر امام حسین و سید الشهداء از جمله برنامهایی است که در این بقعه شریف صورت پذیرفت.

ضمنا در این مجلس  حجت السلام والمسلمین شیخ سلمان عباسیان پور به ذکر مسائل شرعی پرداختند ونماز جماعت ظهر و عصر به امامت ایشان در حرم شاه پسرمرد اقامه شد.





عزیزانی که با منطقه آشنایی ندارند و شناختی نسبت به این امام زاده ی جلیل القدر ندارند و این که این مردم در دل کوه چه میکنند و چه ربطی به این خبر داره رو تو پست های بعد توضیح خواهم داد ...




نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ http://moharammycity.blogfa.com

سلام ممنون از حضورت با افتخار لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد