توصیه های رهبر معظم انقلاب در برگزاری اصولی و شرعی انتخابات

 

توصیه های رهبری/انتخابات سال جاری

 

 

مردم سالاری دینی

Image result for ‫انتخابات رهبری‬‎

تفکر بسیجی راهکار مقابله با امریکا

بسم اللّه الرحمن الرحيم

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنين.(عنکبوت۶۹)

هفته بسیج مجالی است برای گرامی داشت یاد و نام مجاهدان مخلص راه حق، که به آیندگان درس عزت، مجاهدت، مقاومت و انسانیت را آموختند و به تعبیر مقام معظم رهبری "جوانمردان پاکدامن و غیوری که شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه نبرد با شیطان زر و زور را با عرصه جهاد با نفس اماره به هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند، جوانانی که از لذات و هوس های جوانی برای خدا گذشتند و پیرانی که محنت میدان جنگ را بر راحت پیرانه سر ترجیح دادند و مردانی که محبت زن و فرزند و یار و دیار را در قربانگاه عشق الهی فدا کردند؛ انسان های بزرگ و کم ادعایی که کمر به دفاع از ارزش های الهی بستند و از هیبت دروغین قدرت هایی که برای حفظ فرهنگ و ارزش های جاهلی غرب به مصاف ارزش های الهی آمده بودند، نهراسیدند." 

و هم فرصتی مغتنم برای جوانان امروز تا ضمن قدردانی از آن حماسه آفرینان میدان های نبرد سخت، خود را برای جهادی سخت تر آماده کنند.

تاریخ بنیان شجره طیبه بسیج، طبق فرمایش بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) مربوط به صدر اسلام است، که در این باره می فرمایند:

"این همان قضیه ای است که در صدر اسلام بوده، این مسئله در اسلام سابقه داشته است و چون مقصد ما اسلام است، باید هر جوانی یک نیرو باشد برای دفاع از اسلام و همه مردم و هر کسی در هر شغلی که هست(باید)مهیا باشد برای جلوگیری از کفر و هجوم بیگانگان."

تشکیل بسیج، هم بر اساس حکم صریح قرآن کریم و هم عقل، امری ضروری می باشد، به همین جهت خداوند متعال می فرمایند:"وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم"(انفال۶۰)

لذا آرمان بزرگ بسیج و ایدئولوژی  آن ایجاب می کند که بسیجیان در هر عرصه ای که به حضور آنان نیاز باشد، حاضر باشند.

در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی که مستکبران دنیا به وسیله صدام ملعون در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی تمام قد ایستادند، همین بسیج مردمی بود که با مجاهدت در صحنه های نبرد، درس فراموش نشدنی را به استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی دادند که تا به امروز جرات دست از پا خطا کردن را به خود نمی دهند و پس از دوران دفاع مقدس نیز بسیج در عرصه سازندگی حضور چشمگیری یافت و گمنامانه به عمران و آبادی پرداخت.

دشمنان قسم خورده نظام اسلامی که برای مقابله با انقلاب، تمام توان خود را به کار گرفته اند، لحظه ای درنگ نکرده و با تغییر تاکتیک در سال های اخیر و با ایجاد فتنه‌های مختلف در جنگ تمام عیار و سخت تر از دوران دفاع مقدس، اما از نوع نرم آن، به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده و هستند، و همواره بسیج به عنوان یار صدیق ولایت، عمارگونه و در اوج مظلومیت به دفاع از امام امت در مقابل  طلحه و زبیرها ایستاد و به روشنگری پرداخت؛ چرا که می داند حتی برخی از یاران دیروز امام راحل ممکن است برای منافع دنیای خود، آن عظیم الشأن را نیز تحریف کنند.

 شکست خوردگان خنده های دیپلماسی معابانه و دروغین سردمداران امریکا، مگر فراموش کرده اند که امام راحل(ره) پیش از جنگ تحمیلی و حتی پس از دوران دفاع مقدس، درباره اعتماد به امریکا چه فرمودند:"در رأس همه مسائل اسلامی ما قضیه مواجهه با امریکا است، باید تمام تجهیزات ما طرف این دشمن باشد، مبادا یک تبلیغات سویی بشود و نظرهای ما تشتت پیدا بکند و افکارمان  مختلف بشود."

 ایشان خوب می دانستند که صدام و دیگر دشمنان ایران اسلامی، نوکران تاریخ مصرف دار امریکا هستند؛ به همین دلیل پس از دفاع مقدس نیز فرمایش به یاد ماندنی کردند که برای همه آنانی که رفع مشکلات را در گرو رابطه با امریکا می دانند جای تأمل و بازخوانی دارد:

 "من مجددا به همه ملت بزرگوار ایران و مسؤلان عرض می کنم چه در جنگ و چه در صلح، بزرگ ترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهان خواران به ویژه امریکا از ما و اسلام عزیز دست بر دارند، لحظه ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم، در نهاد و سرشت امریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) موج می زند."

درادامه امام بزرگوارمان مثل همیشه با تشخیص دقیق، راه کار مقابله با شیطان بزرگ، امریکا را این چنین بیان می کنند که "اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد گردید، و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ای ماند، بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد."

 اگر کسی از بسیج و بسیجی غافل شد، بداند که طبق فرمایش امام راحل عاقبتی سخت در انتظارش می باشد، زیرا آن پیر و مراد همه بسیجیان این چنین در وصف بسیجیانش می فرماید:"من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

به فضل الهی شجره طیبه بسیج در میدان های جهاد فرهنگی، فکری، علمی، اقتصاد مقاومتی، آمادگی های رزمی و هر جایی که به حضور او نیاز باشد، بالنده تر از هر زمانی در راه دفاع از انقلاب اسلامی آماده است، بی شک امروز دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی، بسیج را خار در چشم و استخوان در گلوی خود می دانند، بسیجیان به این نظر آنان افتخار می کنند، چرا که به امر امامشان لبیک گفته اند و بدانند که بسیجیان حضرت امام سید علی تا  کوبیدن پرچم لا اله الا الله بر انتهای افق و تشکیل تمدن نوین اسلامی، لحظه ای درنگ نخواهند کرد.ان شاالله

به‌مناسبت سالگرد شهادت پیش‌آهنگِ غریبِ هنر انقلاب، تأملی بر سیاست فرهنگی امام خامنه‌ای

تصاویر با کیفیت شهید آوینی-aviny - avini wallpaper - aviny back ground - aviny high quality images

در تاریخ چهارم آذرماه سال ۱۳۷۰ تعدادی از فیلم‌سازان مذهبی و انقلابی دیداری خصوصی با آیت‌الله خامنه‌ای داشته‌اند. از متن سخنان رهبر انقلاب در این دیدار، چنین بر می‌آید که این افراد نزد رهبر انقلاب به گله و شکایت از شهید سید مرتضی آوینی پرداخته‌اند که آن زمان در حوزه‌ی هنری فعالیت می‌کرد. آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به یکی از این افراد فرموده‌اند:

ادامه نوشته

"9 دی، روز پیشی گرفتن عوام بابصیرت از خواص بی بصیرت"

استکبار جهانی در سال های اخیر برای مقابله با انقلاب اسلامی علاوه بر جنگ سخت، از جنگ نرم به عنوان حربه ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه ها به دنبال همسویی افکار ملت ها با سیاست ها و اندیشه های مادی گرایانه خود است.

فتنه سال۱۳۸۸ به اعتقاد آگاهان و حتی سردمداران غرب يك توطئه همه جانبه براي براندازي نظام جمهوري اسلامي بود و در اين راستا برخي افراد و چهره هاي داخلي نیز دانسته يا ندانسته  در قالب "اصحاب فتنه"عملا در پازل دشمنان انقلاب قرار گرفتند و اهداف براندازان را دنبال كردند.

يكي از مواردي كه در اين زمینه باید به آن توجه بسياري شود، نقش چهره هاي شاخص انقلاب هاي رنگي دنيا در حوادث قبل و پس از انتخابات رياست جمهوري دهم بود، تا جايي كه يكي از فعالان رسانه اي آمريكا در يكی از برنامه های تلويزيوني فاكس نيوز فاش  كرد:

ادامه نوشته

مقاله: "نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی"

حضرت امام خميني(رحمه الله علیه): "اين محاصره اقتصادي را كه خيلي از آن مي‌ترسند، من يك هديه مي‌دانم براي كشور."

در سال های اخير با تشدید تحريم های ظالمانه و غيرانسانی استکبار(در راس آن آمریکا) عليه جمهوری اسلامی ايران، واژه « اقتصاد مقاومتی » مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است. اين واژه اولين بار در ديدار كارآفرينان با مقام معظم رهبری(شهریور سال 1389) از سوی معظم له مطرح گردید که کاملا با ریاضت اقتصادی متفاوت است و در معنای آن این تعریف عنوان شد که:

ادامه نوشته

اربعین مقدمه ظهور

بزک‌ کردن چهره‌ی آمریکا

امام خامنه‌ ای (مدظله العالى): یکی از کارهای آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر این است که کسانی را وادار کنند به بزک‌ کردن چهره‌ی آمریکا؛ اینکه وانمود کنند آمریکایی‌ها اگر هم دیروز دشمنی داشتند، امروز دیگر دشمنی نمی‌کنند. هدف این است که چهره‌ی دشمن برای ملت ایران پنهان بماند، تا بتوانند در فرصتی مناسب خنجر را از پشت فرو کنند.

خدا حافظ ای ماه خوب خدا...

خاورمیانه جدید، خاورمیانه‌ی اسلامی است...

حضرت امام خامنه‌ ای (مدظله العالى):

فلسطین قطعاً آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت؛ در این هیچ شبهه‌ای نداشته باشید. اما بدنامی آمریکا و بدنامی غرب برطرف نخواهد شد. شکی نیست که بر اساس حقایقی که خدای متعال تقدیر کرده است، خاورمیانه‌ی جدید شکل خواهد گرفت. این خاورمیانه، خاورمیانه‌ی اسلام خواهد بود.

مستر همفر جاسوس انگلیسی می نویسد:

نمی خواهد لباسی بدوزید و بر تن زن امروز نمایید...

 



یادمه دبیرستانی که بودم اون همه در قید حجاب اینا نبودم نه اینکه بی حجاب باشم اما برام معنی نداشت .

وقتی رفتم پیش دانشگاهی عاشق دبیر ادبیاتم شدم  چون حس کردم حجابو دوس دارن  هد زدم  تا ترم 3 دانشگاهم همیشه هد داشتم هیچوقت اجازه ندادم حتی یه تار موم بیرون باشه ولی چون این حجاب با احساس به یه موجود خاکی شروع شده بود بازم رفت....

وقتی رفتم مشهد به امام رضام قول دادم دختر خوبی باشم از اون موقع بازم حجابم کامله ...

از تیرماه فقط دغدغه اینو داشتم که چادری شم با پریسا دوستم هم مشورت کردم اونم با اینکه چادری نیس ولی تشویقم کرد...

من موندم با کلی فکر که خدا تو زمستون چیکار کنم سختم میشه ، خدا تابستونا گرمم میشه ... البته نا گفته نمونه خیلی برخوردای بدی از برخی چادری ها دیده بودم که فک میکردن خودشون فرشته اند و بقیه جنی یا بچه شیطونی، چیزی، و خلاصه نگاه تحقیر امیزی داشتند بطوری که از چادر زده شده بودم ولی مگه همه چادری ها بدن؟ نه ....یا مثلا همه مانتویی ها بدن؟ نه...

خلاصه میدونین آخرش به چی فکر کردم؟

...

من که با کلی خطا دل اماممو شکوندم، واسه زخمهایی که خودم به دل مبارک اقا زدم باید یه مرهمی جور کنم ...

خوب حجاب داشتن که واجبه باید یه کاری  کنم که واسه خودم خیلی سخت باشه

تصمیم گرفتم چادری شم با اینکه واقعا سختمه

 چادرم هدیه ای برای مولایم مهدی(عج)

 

اقا جان قبول کن این تحفه را از من و برام دعا کنین تا اخر ، همراهم حفظش کنم...

***

البته اینم بگم تو خونه ی ما هیچوقت به من حجاب تحمیل نشد. به قول دکتر شریعتی:

"نمیخواهد لباسی بدوزید و بر تن زن امروز نمایید فکر زن را اصلاح کنید او خود تصمیم میگیرد که چه لباسی برازنده اوست"

نا گفته نمونه  چادری شدنم با مطالعه بوده  و تو اون خیلی از وبلاگا مثله زینت زن=حفظ حجاب یا دختران ماه پیشونی نقش داشتند.

تحمیل کردن حجاب نتیجه ی بدی میده .آخرش میشه یه دختر چادری که فقط موقع از خونه در اومدن چادر داره و سر کوچه چادر میره تو کیفش و میشینه وسط خیابان به  آرایش کردن چیزی که خیلی دیده شده...

منبع:پایگاه فرهنگی دختر چادری

چفیه یعنی ....

 

 

ثامن تم:چفیه یعنی ....چفیه یعنی باز گمنامی شهید
از شهیدستان گمنامی رسید
گرچه نامش از زبانها دور بود
استخوان پیکرش پر نور بود
چفیه را سنگر نشینان دیده اند
چفیه را گلها به خود پیچیده اند
چفیه امضای گل آلاله هاست
چفیه تنها یادگار لاله هاست
چفیه رو انداز گلها بوده است
طایر پرواز دلها بوده است
چفیه تار و پود اشکی بی ریاست
مرهم زخمان شیر کربلاست
چفیه را زهرا(س)به گلها هدیه کرد
چفیه را اشک شهیدان چفیه کرد
چفیه ها بوی شهادت می دهند
بوی دوران شرافت می دهند
چفیه یعنی باز گمنامی شهید
با هزاران ناز عطرش می رسید
عطر گمنام عطر یاس ساقی است
چفیه هم مانند چادر خاکی است...

بازخوانی تفکرات روح الله...

 

معمار  بزرگ انقلاب:

کسى تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمى‏دانیم.

ولى هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند!

البته ما مطمئنیم که در همین شرایط نیز آنها که با روحانیت اصیل کینه دیرینه دارند و عقده‏ها و حسادتهاى خود را نمى‏توانند پنهان سازند آنان را به باد ناسزا گیرند.ولى در هر حال آن چیزى که در سرنوشت روحانیت واقعى نیست سازش و تسلیم شدن در برابر کفر و شرک است. که اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالاى دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستى‏مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمى‏کنیم.

امام خمینی(قدس سره)، صحیفه امام، ج‏20، ص318ـ

آخرین خداحافظی یک رزمنده با دخترش

 

«حسن اسماعیل زلغوط»، متولد روستای «بیت لیف» در جنوب «لبنان» یکی از رزمندهای«مقاومت اسلامی لبنان» بود که در نبرد با مهاجمان به «حرم حضرت زینب(س)» حضور پیدا کرد و به تاریخ 27 خرداد 1392، بال در بال ملائک گشود. از این مجاهد حزب اللهی، دختری خردسال به جا مانده است که در تصویر آخرین وداع او با پدرش، دل های همه ی آزاده‌گان جهان را به درد آورد...




17ربیع الاول: ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت گرامی باد.

ما موظف به عدل هستیم...

هفته وحدت اسلامی گرامی باد.

به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید احمد کاظمی؛ رزمنده‌ای که فرماندهان عراقی از او می‌ترسیدند

هرگز کسي ندانست که احمد به همراه حسين، فاتح اصلي خرمشهر بود

 

به مناسبت سالگرد پرواز ملکوتی سرداران سپاه اسلام حاج احمد کاظمی، حاج سعید سلیمانی،

حاج سعید مهتدی فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و جمعی دیگر از فرماندهان

سپاه در سانحه هوایی ۱۳۸۴، بر آن شدیم تا صفحه دیگری از دلاوری‌های شهید احمد کاظمی

 را بر سیاهه دلمان بنگاریم تا شاید مرهمی باشد بر خاطر خسته‌مان و دلیلی شود برای

همت‌های بلندمان...


ادامه نوشته

قدردان رهبــر باشید ...

استاد فاطمی نیــا :
بنــده روی منبر امام حسین علیه السلام ،در خانه خدا ،آن هم در مجلس حضرت زهــرا -سلام الله علیها -اگر چیزی را یقین نکنــم نمی گویــم
.

بدانیــد و آگاه باشیــد
:
هر کس کوچکتریــن حرف در تضعیف مقام رهبــری بزنــد ،هر کس اندیشه ای داشته باشد که ضد مقام رهبــری باشد ،خدا او را نخواهد بخشیــد
.

این را یقیــن داشته بدانید ، قدردان رهبــر باشید .اگر افکار پاشیده ای ، پوسیده ای به شما عرضه کردند قبول نکنیـد.

این مــرد بزرگ،  عزّ اسلام است و هر کس با این مــرد بــزرگ ، با مقام معظم رهبــری مخالفت کند خدا از او نمی گــذرد .



برگرفته شده از bpnum.blog.ir

سبک زندگی امامم...

 

دانه های برنج را دانه دانه از روی پارچه ی سفید جمع می کند،

دانه های جمع شده را که می ریزد کنار غذای هنوز خورده نشده

تازه می فهمیم کشیده شدن امتداد آن پارچه سفید،

از روی میز تا روی پاهایش، برای تمیز ماندن عبایش نیست؛

برای تمیز ماندن برنج هاست،که از قاشق که می افتند، از خوردن نیفتند.

با یک دست و آن هم با دست چپ، غذا خوردن سخت است؛

گاهی برنج ها می ریزد دیگر...



برگرفته شده از bpnum.blog.ir

سرود شهادت...

http://yekqadamtakhoda.persiangig.com/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%20%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%A7%D8%B5%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D8%AA%20%D8%AF%D9%8A%D9%85%D8%A7%D9%87%2092/0.jpg

شهید همت اسم یه راه نیست جهت راهه...!!!


شهید همت

همت جهت راهه !

داخل اتوبوس نشسته بودم.

از دوستم پرسیدم شهید همت رو میشناسی؟؟؟

گفت: همون اتوبانه؟؟؟ آره چند بار از اونجا رد شدم...!!!

گفتم : ازش چی میدونی...؟؟؟
...
لبخند زد و گفت: اینکه مسیر ما واسه رسیدن به خونه مادربزرگمه...!!!

شهیده دیگه اسمشونو رو همه اتوبانها و کوچه ها گذاشتن... .

همه میشناسن دیگه...!!!

سرمو انداختم پایین و ساکت شدم...

دلم سوخت و زیر لب گفتم : اون که مردم میشناسن مسیر خونه مادر بزرگهته

شهید همت و شهید همت هااا...

شهید همت اسم یه راه نیست جهت راهه...!!!

بوی کباب ...

 

آخه چی بگـم .....
حساسیت داشت به بوی کباب، حـالــش خیـلی بد می شـد !
یک بار خیلی اصرار کردیم که چرا؟
گفت : اگر در میان مین بودی و به خاطر اشتباهی چاشنی مین فسفری عمل می کرد

 و دوستت برای این که معبر و عملیات لو نره، آن را می گرفت زیر شکمش و ذره ذره آب می شد

و حتی داد نمی زد،
و از ایــن ماجــرا فقط بوی گوشت کبــاب شده تـوی فضـا می ماند !
تو به این بو حساس نمی شدی ...؟!

عاشورا و ۹ دی

 
    

راستی در این جنگ نرم در کدامین سنگر قرار گرفته ایم؟

 در وبلاگی به نام دمده مقاله ای رو خوندم که توجه شما رو بهش جلب می کنم:

اگر با دید عرفی و عوامانه به اسلام نگاه کنیم، از اسلام چیزی جز با پای چپ به توالت رفتن و با پای راست به مسجد رفتن و جمع کردن ثواب چیز بیشتری درنخواهیم یافت.

البته در خوش بینانه ترین حالت پس از عمل به این نوع اسلام احتمالا و اصطلاحاً آدم خوبی می شویم که در اینجا این فرع فکری به وجود می آید که مگر برای خوب بودن نیازی به اسلام و اساسا دین هست؟؟

یعنی نمی توان آدم خوبی بود ولی دیندار نبود؟

یعنی نمی توان دزدی نکرد، شراب نخورد،فحش نداد، یعنی در یک کلام آدم بود اما دیندار نبود؟ واقعا نمی شود؟؟؟

اتفاقا طبق مبانی فقیه فرزانه دمده پرداز عصر حاضر متفکر شهید علامه مطهری(ره)، حسن و قبح افعال اساساً ذاتی اند یعنی هر فرد به صورت ذاتی قبیح بودن دزدی را درک می کند و نفس هر انسانی از آن منزجر است. پس می شود بدون دین زیست نه؟!

و نهایتاً اگر با دیدگاه فوق به اسلام نگاه کنیم متصدیان اسلام [ بخوانید روحانیون ] نیز افرادی صرفا مسلمان خواهند بود نه «متصدیان» دین!

خب حال بیایید کمی با دقت عقلی؛ یعنی با دقت بیشتر( نه عوامانه) به اسلام نگاه کنیم...

اگر درست و منطقی به اسلام نگاه کنیم در می یابیم که می توان 2برداشت کاملا متفاوت ازاسلام داشت:

اسلام حداقلی و اسلام حداکثری

در اسلام می توان اذان گفت و نماز خواند و می توان اذان گفت و نماز برپا کرد، می توان با نگاه به حکم امر به معروف (که واجب کفایی است) از آن دوری جست و به گردن دیگران انداخت و نیز می توان خود بانی امر به معروف و نهی از منکر شد، می توان اسلامی آموخت که کمیل شد و نیز می توان اسلامی فرا گرفت که مالک شد و بالاخره می توان اسلامی داشت به ظاهر مسلمان و اسلامی داشت به باطن مسلمان...

اما آغاز سخن از اینجا خواهد بود که به راستی اسلام چیست و ناظر و متصدی کدام بخش از ابعاد زندگی مردم....؟

سخن را با جمله ای از احیاگر تفکرات دمده، پیر عشق خمینی کبیر(ره) آغاز کنیم : دو سوم احکامی که در اسلام وجود دارد احکام سیاسی و اجتماعیست و تنها یک سوم اسلام فقه شخصی است.

البته این نکته قابل عرض است که عمل به فقه شخصی لازم قضیه است ولی کافی نیست...

یعنی اگر تا آخر عمر قوانین پای چپ و راست را درست و دقیق رعایت کنیم نهایتا تنها به یک سوم دین حقیقی اسلام عمل کرده ایم اما باید بدانیم که بدون عمل به همین یک سوم نمی توان به آن دو سوم دیگر راه یافت

در اسلام حداکثری نه تنها می بایست خود را ساخته بلکه می بایست تا اصلاح آخرین موجود انسانی در جهان تلاش کرد.

احیاگر تفکرات دمده می گوید : تا کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم...

بر اساس تفکرات دمده نسلی جدید در تاریخ ایران به وجود آمد که امروزه از آنان به عنوان نماد دمده گرایان و متهمان واقعی عاملان به تفکرات دمده یاد می شود که آنان همان شهدای ده سال [ نه هشت سال] دفاع مقدسند.

پیر عشق(ره) خطاب به امت می گوید : پنجاه سال عبادت کردید خدا قبول کند!، بروید وصیت نامه شهدا را بگیرید،مطالعه کنید و تفکر کنید!

زیرا در فرهنگ فوق اسلام حداکثری موج می زند و بس ؛ آنجا که جاویدالاثر احمد متوسلیان می گوید: ای بسیجی هرگاه پرچم لااله الا الله را در انتهای افق کوبیدی حق داری استراحت کنی!

در اسلام حداکثری است که نشستن، آسودن و بی دردی بی معناست. در اسلام حداکثریست که « من اصبح و لم یهتم بأمور المسلمین فلیس بمسلم » معنا پیدا می کند، در اسلام حداکثریست که « انما الحیوة عقیدة و الجهاد » معنا می یابد....

اسلام نه تنها در باب امور شخصی سخن گفته بلکه در امور سیاسی، مدیریت، روانشناسی، فلسفه، تربیت، اقتصاد،فرهنگ، قضاوت، معاملات، اصول نظامی، حکومت، دوستی، ازدواج، خوراک، پوشاک،تفریح،درآمد،مخارج، رفتار،گفتار،پزشکی،تحصیل و هزاران هزار موضوع دیگر امر و نهی دارد. پس با وجود این همه موضوعات گوناگون و متنوع، کسی حق ندارد به نام اسلام آن را خلاصه کرده و یک اسلام حداقلی به مردم ارائه و تفهیم کند.

اگر اسلام این چنین معنا گردد دیگر اسلام یک نهاد خیریه و مستمسکی برای جمع کردن ثواب نیست بلکه نقشه جامع زندگی بشر است.

چه زیبا شهید حاجی طاهری در شب عملیات والفجر۸ (جنگ سخت) گفت:

(تمامی عالم را خلق کرده اند که آدم تربیت بشود

تمام انبیاءاند و اسلام

اسلام است و این انقلاب

انقلاب و است و این جنگ

جنگ است و این عملیات

عملیات است و امشب

امشب است و شما...)

بعد از خونده مقاله بالا این سولات به ذهنم رسید:

آیا اکنون درگیر جنگ نیستیم؟؟؟ ولی امرمان فرمان جهاد را صادر نکرده اند؟؟؟

راستی در این جنگ (باز هم نابرابر) نرم در کدامین سنگر قرار گرفته ایم؟؟؟

و صدها سوال دیگر...

در پایان به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری در این باره  توجه کنید:

امروز اولويت اصلي کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است.

در جنگ نرم، هدف آن چيزى است كه در دل شماست، در ذهن شماست، در مغز شماست؛

يعنى اراده‌ى شما. دشمن مي خواهد اراده‌ى شما را عوض كند.

جنگ نرم يعنى ايجاد ترديد در دلها و ذهنهاى مردم.

در تهاجم معنوی ، تهاجم فرهنگی ، تهاجم نرم، شما دشمن را در مقابل چشمتان نمی بینید هوشیاری لازم است.

 

یک کربلا ببر که حسرت به دل شدم …

دائم دلم از این و از آن سیر می شود …
دارد زمان رفتن من دیر می شود …
یک کربلا ببر که حسرت به دل شدم …
دارد گدای مادرتان پیر می شود …

 

یک کربلا ببر که حسرت به دل شدم ...

چایی روضه ارباب زمین گیرم کرد...

                         

http://media2.afsaran.ir/siETlIq.jpg