قالب سه ستونه امام خمینی برای وبلاگ



پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم برای شما ارزشی نویسان قالب سه ستونه و شیک رحلت امام خمینی (ره) را برای سیستم های وبلاگدهی بلاگفا و میهن بلاگ کدنویسی و طراحی کرده است.



  کد سیستم بلاگفا    کد سیستم میهن بلاگ
                                         

نوری زاده :وظیفه داریم نگذاریم “جلیلی” رأی بیاورد!

امام خامنه ای : ببینید در میان نامزدها چه کسی است که دشمن از آمدنش خوشحال نمی‎شود؟

“علیرضا نوری زاده” چهره تابلودار اپوزیسیون، با انتشار یادداشتی در نشریه ضدانقلاب “کیهان لندن” (KayhanLondon) از هم مسلکان و مخاطبان خود خواسته است که با توجه به اثبات ناکارآمد بودن دعوت به تحریم انتخابات، از فرصت رقابت های انتخاباتی در ایران برای دامن زدن به اختلافات داخلی و در نهایت به آشوب کشیدن کشور بهره برداری کنند.

مقتدر مظلوم:نوری زاده :وظیفه داریم نگذاریم “جلیلی” رأی بیاورد!
با توجه به اینکه نوری زاده در گفتار و نوشتار خود از ادبیاتی شنیع و هتاکانه استفاده می کند، یادداشت مورد اشاره را با جرح و تعدیل بخش های مغایر شئونات اخلاقی، از منظرتان می گذرانیم:
«« چه باید کرد؟ این سؤال بیش از آنکه بر زبان اهالی خانه پدری جاری باشد، این سوی خط و فاصله، در بین ما به غربت نشستگان، از تبعیدی گرفته تا خانه به اختیار در خارج گزیده و از دانشجوی بورسیه تا رانده شده از دانشگاه های وطن، شنیده می‌شود.
در واقع هر یک از ما در آستانه انتخاباتی که می‌تواند موجد دگرگونی بنیادین در اساس و پایه نظام باشد و یا به تعبیری این پایه‌های سست بنیاد[!] را مستحکمتر کند، با این پرسش مهم روبرو هستیم که چه باید کرد؟
در سال ۵۷ کسی صحبت از چه باید کرد به میان نمی‌آورد؛ چون “چه نباید کرد” محور سخن و تلاش اکثریت ما بود…علیرضا نوری زاده

مسند نشینی سعید جلیلی فاجعه‌ای است که نه فقط آثارش نصیب ما، که نصیب نسل های آینده خواهد شد… آیا باید دست روی دست گذاشت و نظاره کرد تا سعید خان بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند؟ آیا از دست ما کاری برمی‌آید…؟

به گمان من، مهم این نیست که چه کسی تدارکاتچی بعدی خواهد بود و سعید جلیلی را شکست خواهد داد، مهم این است که سعید جلیلی انتخاب نشود… چنین است که تک تک ما وظیفه داریم به عنوان “چه باید کرد؟” مانع از فاجعه ای در ابعاد بزرگ شویم.

حال بسیاری خواهند پرسید چگونه و از چه طریقی…؟
یادتان هست روزهای پس از دوم خرداد و انتخاب محمد خاتمی به اراده ملت ایران را که چگونه از آن همه سرود و رنگ و آواز و حرکت خالی شد و جایش سیاهی و مرگ و درد و یأس نشست؟ پیدا بود که از آن فضا کسی مثل احمدی نژاد بیرون خواهد آمد؛ حتی اگر حریفش‌هاشمی‌رفسنجانی باشد که در مقام “عالیجناب سرخپوش” هزینه بسیاری در تقابل با برکشیدگان خودش پرداخت کرد و ناچار شد بار دیگر به رهبری پناه ببرد.
فضای ۸ سال پیش را به یاد بیاورید. در مقایسه با امروز، مشابهت‌های بسیار دارد؛ اما یک تفاوت عمده باعث می‌شود که در نهایت با دو زمینه متفاوت روبرو شویم. اینکه ۸ سال پیش دولت در دست اصلاح طلبان بود و وزیر کشور موسوی لاری؛ امروز احمدی‌نژاد دولتمدار است و وزیر کشور مصطفی محمدنجار. دیروز اوامر رهبر، طابق النعل بالنعل توسط سید لاری به اجرا درمی‌آمد، اما امروز نه محمود احمدی‌نژاد اعتنایی می‌کند و نه مصطفی نجار جرأت عبور از پرزیدنت را دارد.
در این میان، سه راه پیش پای ما وجود دارد؛ و “ما” که می‌گویم، منظورم همه نیروهایی است که در خارج خانه پدری بیش و کم در حیرت چه باید کرد فرو رفته‌اند.

این را هم اضافه کنم که در میان ما [ایرانیان مقیم خارج از کشور] چند هزار تنی چه برای ممهور شدن کارت ملی و یا اظهار وفاداری به نظام و یا تجدید بورس تحصیلی، به نمایندگی‌های دولت ابدمدت مراجعه و رأی خواهند داد.

کاش مدینه در و دیوار نداشت...

مهدويت،انتظار،فاطمه الزهرا

کاش نجار مدینه در نمیساخت

یا اگر میساخت بهر خانه حیدر نمیساخت

کاش ای شهر مدینهُ بی در و دیوار بودی

یا تو ای فدک هرگز در این دنیا نبودی.....

یا صاحب الزمان آجرک الله فی مصیبة جدتک فاطمة الزهرا


خالصانه ...

   آری، ای شهید تو را می گویم که خالصانه لبیک گفتی دعوت اربابت را


  دست مرا هم بگیر تا کمی خالص تر...

  تا خلاص شوم، خلاص ِ خلاص...

مجموعه عکس های با کیفیت از راهیان نور

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم برای شما ارزشی نویسان عکس هایی با کیفیت با موضوع راهیان نور را گرد آوری کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه: سه صلوات برای سلامتی امام زمان

منبع: مقتدر مظلوم

 حجم : 36.05  مگابایت
پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

قالب سه ستونه شهید خرازی برای وبلاگ

مقتدر مظلوم:مرجع کد ابزار مذهبی (نوای آنلاین) و شهدا

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم ، برای دوستانی که وبلاگ ارزشی و مذهبی دارند ، قالب زیبا و شیک شهید خرازی را برای وبلاگ های بلاگفا و پرشین بلاگ و میهن بلاگ آماده کرده که می توانید هم اکنون دانلود نمائید و به صورت رایگان استفاده کنید.

مشاهده دمو
برای دانلود قالب با ذکر یک صلوات و هدیه به روح شهدا به دامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه نوشته

سیم کارت رایتل،مواظب باشید...!!


سیم کارت رایتل عفت عمومی را تهدید می کند ،با آموزه های دینی ما در تضاد است. ای مردم مواظب باشید سرویس مکالمه تصویری رایتل مفاسد بسیاری را بدنبال دارد.


نظرحضرت آیت الله مکارم شیرازی در مورد سیم کارت رایتل:

ایشان در پاسخ استفتائی در مورد استفاده از مکالمه تصویری فرمودند:
به یقین مفاسد این کار از فوائد آن بیشتر است و منشأ مفاسد جدیدی در جامعه ما که متاسفانه درگیر مفاسد مختلفی است خواهد شد و با توجه به اینکه ضرورتی برای اصل این کار نیست بنابراین شرکتهای خصوصی و دولتی باید از آن خودداری کنند.


روزی زندگیتان به سرعت از مقابل چشمانتان خواهد گذشت،

کاری کنید که ارزش تماشا را داشته باشد.

22 بهمن مشت محکمی دیگر

22 بهمن !

این دیگه تقریبا تبدیل به یک اصطلاح شده که میگن 

22 بهمن مشت محکمی به دهان امریکاست 

انشاالله که امسال هم مثل همیشه همه میان

و این بار مردم با حضورشون درس وحدت 

و پیروی از ولایت به مسئولین میدن 

 22 بهمن روزی است که مردم ایران دوباره ثابت خواهند کرد که هیچوقت همچون مولایشان حسین (ع) تن به ذلت نمیدهند واسلام عزیز و رهبرشان را یاری خواهند کرد باز مرگ را سزاوار آمریکا و اسرائیل خواهند دانست و باز هم برای ادامه راه شهدا با آنان پیمان خواهند بست وباز هم دعوت رهبرشان را لبیک خواهند گفت و همه یاوه گویان را مبهوت حرکت عظیمشان خواهند کرد

ما می آییم چون که آمده ایم که آمده باشیم

"ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا ولا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون"

منبع: انتظار مهدویت

شهدا شرمنده ایم...

قهرمانان ناموس

این قهرمانان  رفتند  برای دفاع  از ناموس

عده ای در خیابان میروند برای شکار ناموس


بیشتر از زنان

از مردان همراه این زنان بدحجاب حالم بد میشود

ای شهید در قنونت ما را دعا کن..




آستیــــــن خالــــــے ات نشــــــان از مردانگــــــے ست..

با ایــــــن دو دســــــت ســــــالم،


هنوز نتــــــوانسته ام یــــــک قنــــــوت اینــــــچنینے بخــــــوانم ...