.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها
.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها

مقتل ظهر عاشــــــــورا ...

دانلود کردم از سایت فرات آنلاین خیلی جانسوز یود گذاشتم توصیه میکنم بشنوید...

مراسم ظهر عاشورای حسینی ۱۳۹۱ در محلات جنوبی شهرستان بوشهر به میزبانی هیئت سائلین الزینب (س) در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد. در این مراسم حجة اسلام والمسلمین اسماعیل نیا به مقتل خوانی شهید کربلا امام حسین  (ع) پرداختند. در زیر فایل صوتی مقتل ظهر عاشورا را برای دانلود علاقه مندان آماده هست.



http://www.foratonline.ir/wp-content/uploads/2012/11/IMG_4825.jpg

لینک دانلود: مقتل روز عاشورا- حجة اسلام اسماعیل نیا- حجم: ۱۸mb

مجموعه کلیپ‌های بی‌خواص ویژه تلفن همراه

سلام و عرض ادب خدمت کاربران گرامی شیعه مدیا. از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی، امام خامنه‌ای (حفظه الله) مجموعه چندرسانه‌ای بی‌خواص تولید و نشر شد که با استقبال زیادی روبرو شد. امروز مجموعه کامل این کلیپ‌ها را برای پخش در گوشی‌های موبایل با فرمت ۳gp برای شما آماده کردم که امیدوارم استفاده نمایید.

bikhavas مجموعه کلیپ‌های بی‌خواص ویژه تلفن همراه

- دریافت فایل (لینک مستقیم) – ۳gp – بی‌خواص ۱ : طلحة بن عبیدالله

- دریافت فایل (لینک مستقیم) – ۳gp – بی‌خواص ۲ : زبیر بن عوام

- دریافت فایل (لینک مستقیم) – ۳gp – بی‌خواص ۳ : سعد بن ابی‌وقاص

- دریافت فایل (لینک مستقیم) – ۳gp – بی‌خواص ۴ : عمر بن سعد

- دریافت فایل (لینک مستقیم) – ۳gp – بی‌خواص ۵ : ابوموسی اشعری

- دریافت فایل (لینک مستقیم) – ۳gp – بی‌خواص ۶ : شبث بن ربعی

- دریافت فایل (لینک مستقیم) – ۳gp – بی‌خواص ۷ : شریح قاضی

- دریافت فایل (لینک مستقیم) – ۳gp – بی‌خواص ۸ : سلیمان بن صرد خزاعی

مراسم شهادت امام رضا (ع)



مردم ولایتمدار فاریاب در آخرین روز از ماه صفر که مصادف با شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) می باشد در حسینیه صادق آل محمد فاریاب به عزاداری پرداختندو بعداز آن از محضر حجت السلام والمسلمین حاج شیخ جواد اسماعیل نیا مدیر کل پژوهش و تحقیق حوزه علمیه خواهران سراسر کشور  بهرمند شدند.

ایشان در ابتدا عرض ارادت به پیشگاه حضرت ولی عصر حضرت مهدی موعود (عج) داشتند و به بیان مساله شرعی  ربا و آفات و مضرات  و اقسام ربا که ربا در معامله و ربا در قرض می باشد اشاره نمودند.

اسماعیل نیا در قسمت دیگری از سخنان گهربارش به شان و منزلت غریب الغربا امام رئوف و مهربان پرداخت وبیان داشتندکه:

امام رضا (ع) می فرماید:

هرکس یک بار به دیدن من غریب بیاید من سه با درآن دنیا به زیارتش می روم.

ودر جایی دیگر از پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد ابن عبداله (ص) درباره دو تن از معصومین اشاره داشتند که حضرت محمد (ص) می فرماید: فاطمه پاره تن من است و در جایی دیگر هم فرموده بزودی پاره تن من در خراسان دفن می شود.

مدیر کل پژوهش و تحقیق حوزه علمیه خواهران سراسر کشور در خصوص ثواب زیارت امام رضا (ع ) فرمود : یقینا در خیلی از روایات ثابت شده است که بالاترین ثواب ،ثواب زیارت امام رضا (ع) می باشد که در کتاب کامل الزیارات از ابن قولویه هم بیان شده است .


از حضرت امام جواد (ع) سوال شد که زیارت پدرت امام رضا( ع ) بالاتر است یا زیارت جدت امام حسین (ع) . ایشان فرمودند که زیارت پدرم امام رضا(ع)  بالاتر است :

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید...

ادامه مطلب ...

اقامه عزای امام رئوف در حرم امام زاده محمد فیروز(شاه پسرمرد)

به گزارش خبرنگار سایت استقلال فاریاب در مورخه 91/10/23 در آخرین روز از ماه صفر اقامه عزای امام رضا(ع) در حرم شاه محمد فیروز(شاه پسرمرد)در روز شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) باحضور روحانیت معظم و خیل عزاداران حسینی برگزار شدو بعداز اقامه نماز  حجت السلام والمسلمین حاج شیخ جواد اسماعیل نیا مدیر کل پژوهش و تحقیق حوزه علمیه خواهران سراسر کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.




ایشان ضمن بیان فضائل امام هشتم و اشاره به یکی از آیات قرآن تنها راه سعادت و خوشبختی عملگرایی عنوان کرد و افزود ما هم باید مثل امام رضا (ع) که یکی از براداران خود بنام زید به دلیل نا اهلی و تخلفات طرد کرد عمل نماییم

اسماعیل نیا ابراز داشتند شیعه بودن به معنای دنباله روی از اخلاق امامان است و همه باید سعی کنیم ضمن امیدوار بودن به شفاعت معصومین اهل عمل باشیم و ذکر مصیبت امام رضا (ع) و و علی اکبر امام حسین و سید الشهداء از جمله برنامهایی است که در این بقعه شریف صورت پذیرفت.

ضمنا در این مجلس  حجت السلام والمسلمین شیخ سلمان عباسیان پور به ذکر مسائل شرعی پرداختند ونماز جماعت ظهر و عصر به امامت ایشان در حرم شاه پسرمرد اقامه شد.





عزیزانی که با منطقه آشنایی ندارند و شناختی نسبت به این امام زاده ی جلیل القدر ندارند و این که این مردم در دل کوه چه میکنند و چه ربطی به این خبر داره رو تو پست های بعد توضیح خواهم داد ...




برترین عکس‌های 2012 رویترز

خبرگزاری رویترز مطابق هر سال مجموعه ای از بهترین عکس های سال را در یک گزارش تصویری منتشر کرد. 
دونمونه از این عکسها:

جهت مشاهده در اندازه واقعی روی هریک کلیک کنید.
زندانیان زندان کالیفرنیا در امریکا؛ گزارش مجامع بین المللی از وضعیت وخیم این زندان در سال گذشته خبرداد   حمله سربازان اسرائیلی به معترضان فلسطینی در اورشلیم؛ سرباز اسرائیلی گاز فلفل را مسقیما به صورت جوان فلسطینی می زند
زندانیان زندان کالیفرنیا در امریکا؛ گزارش مجامع بین المللی از وضعیت وخیم این زندان در سال گذشته خبرداد.   حمله سربازان اسرائیلی به معترضان فلسطینی در اورشلیم؛ سرباز اسرائیلی گاز فلفل را مسقیما به صورت جوان فلسطینی می زند.
مرگ بر اسرائیل جنایتکار...


درصورت صلاح دید شما نیز این مطلب را منتشر نمایید تا همه با اسرائیل جنایتکار آشنا شوند.

منبع : ثامن تم