پرسپولیس قهرمان

پرسپولیس    2       استقلال   1
قهرمانی پرسپولیس نوین فاریاب در دیدار پایانی لیگ دسته دوم بخش بوشکان ،عیدی بازیکنان و کادر فنی به هواداران و همشهریان همیشه همراه.
مبارک بادتان این پیروزی.

(تکمیلی به همراه تصاویر، در مطالب بعدی  )

استقلال تنگ زرد قهرمان چهارجانبه مرحوم جعفر پیراسته / تصاویر

به گزارش فاریاب نیوز دو تیم استقلال تنگ زرد و پاس کلمه در بازی فینال جام چهار جانبه مرحوم جعفر پیراسته که به میزبانی پرسپولیس فاریاب برگزار شد از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که بازی دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید و در پایان این استقلال تنگ زرد بود که موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ بازی را بسود خود پایان ببرد و قهرمان این جام شود. گلزنان دو تیم هادی یوسفی ابتدا برای پاس گلزنی کرد. ولی در ادامه حمید صالحی موفق شد گل مساوی را برای استقلال به ثمر برساند. از نکات قابل ذکر اهداء جام بوسیله کاپیتان تیم استقلال (مصطفی صیادی) به خانواده مرحوم پیراسته بود.

تیمهای حاضر در این رقابتها: پرسپولیس فاریاب، پاس کلمه ، استقلال تنگ زرد ، شاهین بوشکان بودند.

آقایان حاج محمدمهدی ملاکی وکربلایی محمدیوسف یوسفی نیز در پایان مسابقه ضمن تشکر از تیم های شرکت کننده در این مسابقات هدف از برگزاری این مسابقات را زنده نگهداشتن یاد و خاطره مرحوم پیراسته عنوان کردند وافزودند که می بایست چنین مسابقاتی برگزار گردد تا هم برای خانواده های داغدار مرحمی بر زخم شان باشد و باعث گردد تا دوستان بتوانند جبران زحمات نمایند.اهداء کاپ قهرمانی باحضور روحانیت معظم بخش حجت السلام والمسلمین حاج شیخ محمد عابدی  و مدیران و سرپرستان  باشگاههای استقلال فاریاب ,ابوذر  وپاس کلمه و ایرانجوان شاهیجان و پرسپولیس فاریاب و خانواده و دوستان  مرحوم و ورزشکاران صورت پذیرفت.

******

با سلام و احترام

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نوین فاریاب بر خود لازم می داند ضمن تسلیت مجدد حادثه جانگداز رحلت مرحوم جعفر پیراسته عزیز به خانواده گرامی ایشان، از همه تیم ها ، رسانه های مردمی و دوستانی که به نوعی در این کار خیر ما را یاری فرمودند کمال قدردانی را به عمل آورد.



تصاویر در ادامه مطلب :

ادامه نوشته

پنالتی ها و گل های هدر رفته در روز برد پرسپولیس

پرسپولیس نوین فاریاب 1                      استقلال تنگ زرد 0

پنج شنبه 1392/11/03 زمین خاکی فاریاب / دیدار دوستانه

نکات مهم بازی :
پنالتی از دست رفته برای تیم ها : هر کدام یک پنالتی
گل پرسپولیس از روی نقطه پنالتی
گل محمود یوسفی برای پرسپولیس : آفساید

باخت در دقایق پایانی

پرسپولیس نوین فاریاب 1                            پارس کلمه 2

جمعه 20 دی ماه 1392

با گلزنی حسین (مهدی) یوسفی و بازی حسن صمیمی


تساوی جوانان در اولین بازی دوستانه

پرسپولیس فاریاب 1

استقلال تنگ زرد    1

پنج شنبه هفتم آذرماه 92

زمین فوتبال فاریاب

اولین دیدار دوستانه پرسپولیس بعد از قهرمانی

پرسپولیس 1       بهارستان کلمه 0

زننده گل : علی امینی

جمعه 17 آبان ماه 1392

پیام تبریک مدیرعامل محترم باشگاه

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس خداوند متعال را که توفیق خدمت رسانی و همراهی با جمعی از جوانان بزرگ از خانواده بزرگ فوتبال فاریاب عزیز و قرمزدوستان را به اینجانب عطا فرمود. سپاس بی نهایت او را است که در عید سعید قربان با حماسه زیبایی که بازیکنان و کادر زحمت کش فنی و مدیریتی باشگاه بر دوش حمل نمودند به بار نشاند تا با کسب عنوان قهرمانی و صعود به دسته بالاتر شیرینی این عید را دوچندان نماید. درود بر شما که در این روز نه تنها قهرمانی را بار دیگر بر پیشانی پر مهر باشگاه به یادگار نقش بستید ، بلکه روح قهرمانی را نیز با افتخار هرچه تمام تر به یادگار گذاشتید.بار دیگر هواداران به داشتن جوانانی غیور و با تعصب چونان شما به خود بالیدند و ما نیز به داشتن چنین یاران و همراهانی بزرگ و با غیرت. البته همه می دانیم این شروعی دوباره است برای غرش شیران سرخ در سطح اول فوتبال منطقه که ان شاالله دست در دست هم و با امید به حمایت بیش از پیش هواداران پیش خواهیم رفت و می دانیم و باور داریم که هر هدفی دست یافتنی است اگر چاشنی همت و توکل و تدبیر و امید بدان آمیخته باشد.
جا دارد در این نوشتار ، سپاسی داشته باشیم در خور شان بزرگواران عرصه ی اجرا و نیز همه ی همکاران و دوستان گرانقدرمان در سایر تیم ها .
ارادتمند ، نعمت الله یوسفی

گزارش دیدار پایانی و قهرمانی پرسپولیس نوین فاریاب

پرسپولیس نوین فاریاب و استقلال تنگ زرد در دیداری به یاد ماندنی چهارشنبه 24 مهرماه 1392 و همزمان با عید سعید قربان ، فینال رقابت های لیگ دسته دوم بخش بوشکان را برگزار نمودند. در این دیدار که با قضاوت آقای باقری ساعت 14.35 آغاز شد پرسپولیس با پیراهن قرمز و استقلال تنگ زرد نیز با پیراهن آبی رنگ و در حالی که باد طبق معمول کیفیت بازی را دستخوش خود ساخته بود بازی را با افت و خیز فراوان دنبال نمودند که در یک حمله همه جانبه مجاهد ملاکی کاپیتان آماده این روزهای قرمزپوشان بر روی یک توپ برگشتی و با هوشیاری گل اول تیم خود را در دقیقه 30 به ثمر رساند. در نیمه اول پرسپولیس دو توپ این چنینی را به هدر داده بود که خود می توانست در همان ابتدا موجب پیش افتادن با اختلاف بیشتر شود. در نیمه دوم و در حالی که تنها پنج دقیقه از شروع بازی گذشته بود با تغییراتی که در چینش بازیکنان درون زمین به وجود آمده بود فرشاد خوش نیت و خوش تکنیک گل دوم را به زیبایی وارد دروازه استقلال نمود. شادی اختلاف دو گل پرسپولیس چندان دوام نیاورد و آبی پوشان تنگ زرد که امسال با ترکیبی قدرتمند وارد مسابقات شده بودند با تعصب خاصی که از خود به نمایش  می گذاشتند در دقیقه 52 گل اول تیم خود را به تور دروازه حریف آشنا نمودند. از این جای بازی هر دو تیم با استرس بالا و حملات بسیار مرگباری که داشتند هیجان خاصی را در ورزشگاه شهدای شهر کلمه ایجاد نمودند که تصاحب ضربه پنالتی برای استقلال و هدر دادن آن شوری دو چندان به وجود آورد. بازی در نهایت با 4 دقیقه وقت اضافه با برتری دو بر یک و قهرمانی پرسپولیس نوین فاریاب به پایان رسید .

ترکیب پرسپولیس: صادق پولادی - احسان غلامی - مجاهد ملاکی - کرامت عربی - سعید غلامی - نوروز آذرشب - فرشاد خوش نیت - علی لکی - یاسین مظفری - حسن اتریش - هادی نوری افشار

نیمکت ذخیره ها : رسول هوشنگی - رضا اکبری - اشتر فاریابی


عکس: محمد ماندگار

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

لبخند پرسپولیس به فینال

" فقط یک گام تا قهرمانی "
این ندای درونی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در پایان بازی نفس گیر دیروز بود.
دور حذفی مسابقات دسته دوم دیروز 1392/07/16 نیز با رقابت پرسپولیس نوین فاریاب و سایپا نورآباد پیگیری شد تا دو تیم که راهی جز پیروزی در این مسابقه نداشتند ، بازی حساسی را تجربه کنند.
در این دیدار که پرسپولیس سه نفر از خوبان خود را در اختیار نداشت ( احسان قاضی زاده ، علی لکی ، علی رضا مرادی ) در همان دقایق اولیه بازی گل حریف قدرتمند خود را دریافت نمود تا به یکباره شرایط سخت تر از وضعیت عادی در یک بازی مرحله نیمه نهایی برای سرخپوشان رقم بخورد.
نیمه اول را دو تیم با همان یک گل به پایان رساندند و در نیمه دوم سایپا برای حفظ برتری و پرسپولیس برای نجات از خطر حذف شدن به اب آتش زدند اما بازی همان روند یک بر صفر خود را دنبال می کرد تا اینکه یک بار دیگر مردان کهن فوتبال، تمام نشدن خود را به رخ بکشند و این بار نوبت به مجاهد ملاکی این پیر خستگی ناپذیر فوتبال فاریاب بود تا در ثانیه های آخر و درست در دقیقه نود و چهار بازی گل تساوی را در شلوغی جنگ و جدل مقابل دروازه سایپا با یک شوت سرکش به ثمر برساند و بازی این بار وارد ضیافت پنالتی ها شود.
در ضربات پنالتی که دو تیم تقریبا بر اثر خستگی و استرس پراشتباه ظاهر شدند در نهایت پرسپولیس موفق شد با گل های کرامت عربی ، مجاهد ملاکی ، ابوالفضل شاداب و صادق پولادی با چهار گل و در مقابل 3 گل سایپا از مجموع شش پنالتی زده شده به فینال مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال شهدای بخش بوشکان راه یابد.
تاریخ فینال - که رنگ و بوی قرمز و آبی معروف را دارد - مابین پرسپولیس نوین فاریاب و استقلال تنگ زرد متعاقبا از سوی هیئت محترم فوتبال اعلام خواهد شد.

پرسپولیس یک گل زد، سه هیچ برنده شد

از سری مسابقات دسته دوم لیگ فوتبال بخش بوشکان و از هفته دوم مرحله گروهی ، پرسپولیس در گروه یک این رقابت ها به مصاف شاهین بوشکان رفت.

پرسپولیس نوین فاریاب در دومین بازی خود از مرحله گروهی مسابقات دسته دوم فوتبال بخش ، موفق به شکست تیم فوتبال شاهین بوشکان گردید.

در این دیدار که شنبه 1392/06/30 راس ساعت 16:30 با سوت داوران برازجانی آغاز گردید پرسپولیس با ترکیبی متفاوت از بازی اول خود وارد میدان شد که در همان دقایق ابتدایی یعنی دقیقه پنجم ، با ضربه نرم و فنی احسان قاضی زاده و بر روی یک حرکت تاکتیکی و تمرین شده به گل دست یافت. نیمه اول بازی با وجود موقعیت های مختلفی که از سوی دو تیم رقم خورد اما گل دومی در بر نداشت و تنها این خط دفاعی و دروازبان آماده پرسپولیس بود که برتری خود در میدان را به نمایش گذاشته بود. در اواخر نیمه اول کم کم زمزمه های اعتراض به برخی تصمیمات داوری هم از سوی دو تیم شنیده می شد. با آغاز نیمه دوم بازی روان و آرامی از سوی دو تیم پیگیری می شد که به تدریج فشار های عمقی و جناحی پرسپولیس افزایش یافت تا این که با یک نفوذ در عمق هادی نوری افشار کاپیتان پرسپولیس و دریبل دروازبان در نهایت با ضربه پا و دست دروازبان شاهین نقش بر زمین شده و داور ضمن اعلام ضربه پنالتی در دقیقه پنجم نیمه دوم ، با کارت قرمز حکم اخراج دروازبان شاهین را صادر نمود. از اینجای مسابقه با وجود آمادگی علی لکی بازیکن تکنیکی و تازه وارد پرسپولیس برای زدن ضربه پنالتی ، اعتراض های کادر و بازیکنان شاهین و عدم قبول کارت قرمز از سوی دروازبان شاهین، بازی وارد حاشیه هایی نه چندان جالب شد و با بالا گرفتن اعتراضات و بیرون رفتن تیم شاهین از زمین و با وجود پا در میانی مسئولین برگزاری مسابقات برای بازگشت شاهین به زمین ، با بی فایده بودن مذاکرات ، در نهایت داور مسابقه که به شدت مورد خشم بازیکنان و مربیان تیم بوشکان واقع شده بود ، سوت پایان بازی و سه بر صفر شدن مسابقه را به صدا در آورد تا در پایان مرحله گروهی تیم پرسپولیس نوین فاریاب با 3 امتیاز از دو بازی به عنوان تیم دوم گروه و پس از دیار مهر طلحه به مرحله حذفی صعود کند و در انتظار مشخص شدن تیم اول گروه دوم باقی بماند.

ترکیب تیم پرسپولیس در نیمه نخست :

صادق پولادی - احسان غلامی - کرامت عربی - ابوالفضل شاداب - داوود قاضی زاده - حسن اتریش

فرشاد خوش نیت - سعید غلامی - احسان قاضی زاده ( گل دقیقه 4 ) - علی لکی - هادی نوری افشار(کاپیتان)

نیمکت ذخیره ها :

امین ملاکی - مجاهد ملاکی - علی مرادی - رضا اکبری - رسول هوشنگی - نوروز آذر شب

کادر فنی :

شهریار یوسفی - مرتضی لکی - هدایت الله یوسفی - شیر علی زارعی

پزشکیار :

تیمور اکبری

ادامه نوشته

صید بزرگ پرسپولیس همزمان با عید سعید فطر

عاشقان عیدتان مبارک

صید بزرگ پرسپولیس نوین فاریاب همزمان با عید سعید فطر
دروازبان تیم ایرانجوان بوشهر به پرسپولیس فاریاب پیوست.
 

صادق پولادی دروازبان تیم ایرانجوان بوشهر با عقد قرارداد 2 ساله به تیم پرسپولیس نوین فاریاب پیوست.

در تاریخ جمعه 1392/05/18 اعضای کادر فنی و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس فاریاب با حضور در هیئت فوتبال بخش بوشکان و در حضور جناب آقای ملک زاده دبیر محترم اجرایی هیئت ، قرارداد های جدید خود را ثبت نمودند.

بازیکنانی از قبیل داوود قاضی زاده ، محمود یوسفی ، اشتر فاریابی و نیز صادق پولادی که به تازگی از ایرانجوان بوشهر جدا شده در روز مذکور پای برگه های قرارداد خود با تیم پرسپولیس فاریاب ، امضا زدند.

صادق پولادی ضمن ابراز رضایت از این اتفاق ، هدف خود را ادای دین به هواداران نام زیبای پرسپولیس در سراسر ایران بیان کرده و آمادگی خود را برای ارائه بازی های درخشان خود همچون گذشته اعلام نمود.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نوین فاریاب برای همه ی این دوستان ، موفقیت و توفیق روزافزون را آرزومند است.

حسین عربی ، پدیده فوتبال استان

دیار مهر به نقل از فاریاب نیوز :
استعداد یعنی فرد یک یا چند توانایی ویژه در خود داشته باشد و کسی با چنین ویژگی هایی یک نابغه به شمار می آید.حال میتواند این استعداد ها و ویژگی ها در موارد مختلف باشد.مثلا در ورزش و یا در علوم مختلف و ...


حسین عربی فرزند کرامت عربی یکی از نابغه های رشته فوتبال توسط کارشناسان فوتبال استان شناخته شده است.حسین یازده سال سن دارد و در کلاس چهارم درس میخواند.علاقه و استعدادی که حسین در فوتبال از خود نشان میداد پدرش را بر آن داشت تا در یک مدرسه فوتبال حسین را ثبت نام کند. حسین اکنون ،حسین چند سال پیش نیست او حالا از هم سن سالهای خود فاصله گرفته و مدرسین فوتبال هم این موضوع را درک کرده اند و حسین را چند سطح بالاتر از سن خودش تمرین می دهند.
حسین عضو تیم پیروزی برازجان میباشد.او همراه با این تیم توانست در لیگ شهرستان به عنوان قهرمانی دست یابد.و به همراه تیمش به مسابقات لیگ استانی عرض اندام کند..در لیگ استانی که به تازگی به پایان رسیده هم حسین خوش درخشید و ثابت کرد که می شود فوتبال را از سن کم و از هر جایی کرد. این پدیده یازده ساله در لیگ استانی یکی از بهترین بازیکنان تیمش محسوب می شد و مربیان نگاهی خاص به حسین داشتند تا جایی که پنالتی زن اول تیمش و همچنین ضربات ایستگاهی هم به حسین می سپردند.حسین در فینال هم توانایی هایش را به رخ مربیان کشید و توانست گلزنی کند. و در لیگ استانی هم با قهرمانی از مستطیل سبز خارج شود.حسین این روزها در حال تمرین برای شرکت در لیگ کشوری می باشد. لیگ کشوری تا چند روز آینده در شیراز از سر گرفته میشود و حسین برای اولین بار میدان کشوری را تجربه خواهد کرد.
سایت دیارمهر  برای آقای عربی عزیز آرزوی سلامی و پیشرفت در سطوح بالاتر را دارد.


نشسته از چپ نفر دوم : حسین عربی

حسین عربی عزیز با جام قهرمانی استان

هم تیمی گرامی جناب آقای کرامت عربی

کسب موفقیت حسین عزیز را به شما و خانواده محترم تبریک عرض نموده و توفیقات بیشتر را از خداوند متعال آرزومندیم .

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نوین فاریاب

حضور بازیکنان پرسپولیس فاریاب در هیئت فوتبال بخش بوشکان


جامعه ورزشی منطقه داغدار شد

با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم بار دیگر حادثه ای دلخراش ، جامعه ورزشی منطقه را داغدار نموده است.

ورزشکار با اخلاق و محبوب منصور صمیمی بازیکن سال های گذشته تیم های شاهین و مخابرات شهر بوشکان که سابقه درخشانی را در دوران بازیگری خود چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی برجای گذاشته بود متاسفانه بر اثر سانحه جان به جان آفرین تسلیم نمود.

در کارنامه ورزشی مرحوم منصور صمیمی می توان به حضور افتخار آفرین ایشان در شاهین فاریاب و تاثیرگذاری در کسب قهرمانی در سال های ابتدای دهه هفتاد اشاره نمود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نوین فاریاب ، ضمن ابراز همدردی با خانواده بزرگ صمیمی خصوصاً برادر ارجمند ایشان جناب آقای مجاهد صمیمی و نیز اهالی محترم شهر بوشکان ، مراتب تسلیت و تعزیت خود را ابراز می دارد. از خداوند بزرگ رحمت و آمرزش برای مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می نماییم.

هم وطن تسلیت

زمین لرزید و چه خانه ها که نه ، چه دل ها که فرو ریخت ...

چه رویا ها که آشفته گشت ...

پدرم داغ فرزند دیدی ؟

خواهرم شیشه ی شیر کودکت شکست ؟

پدرت ، مادرت ، برادرت ، خواهرت ... همه رفتند ... خدایا تنهای تنها تو را دارد ...

آری از زبان تو می گویم هم وطن

از زبان تو می خوانم هم وطن

دلم ... روحم ... جانم ... هستی ام با تو است ...

از من و همه بالاتر

خدا با تو است.

تسلیت ما را بپذیر

همه آمدند / سپاستان باد / سپاستان باد

جمعه 02/01/1392 زمین فوتبال فاریاب شاهد روز به یاد ماندنی بود. روزی که همه بودند.

قدیمی ها ، امروزی ها ، هواداران و دوستان خوبمان در شاهین و استقلال.

پرسپولیس فاریاب امروز با حضور پیشکسوتان خود دیداری دوستانه را با جوانان تیم برگزار نمود. با تلاش کادر فنی تیم پرسپولیس نوین فاریاب و با دعوت از بازیکنان اسبق باشگاه از دهه شصت و هفتاد ، ضمن گرامیداشت زحمات ایشان در بنیانگزاری باشگاه ، خاطرات شیرین آن روزها بار دیگر در اذهان زنده شد.

در این دیدار که با استقبال فراوان هواداران و فوتبال دوستان همدیاریمان رو به رو بود در یک ربع فوتبال کلاسیک ، تیم پیشکسوتان موفق شد از روی حرکت تیمی و پاس زیبای آقای مرتضی لکی و گلزنی مهاجم دهه گذشته فوتبال فاریاب یعنی اصغر یوسفی ، حریف جوان خود را شکست دهد.

پذیرایی از میهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره سردار جنگ های پدافندی جنوب ، شهید گرانقدر اردشیر یوسفی بازیکن سال های دور فوتبال باشگاه پرسپولیس ، از برنامه های جانبی این دیدار بود.

بازیکنان و هواداران پیشکسوت که با حضور خود قوت قلب جوانان امروز بودند عبارت بودند از آقایان :

مرتضی لکی - صفدر مظفری - جلیل مظفری - سیروس مظفری - نعمت الله یوسفی - علیباز یوسفی - هدایت الله یوسفی - - اصغر یوسفی - خسرو رزمی - حسن اسماعیلی - شیرعلی زارعی - حسن پاکار - عطاالله افسردیر - رمضان جوکار - علی پاکار

***

در ادامه و با حضور تیم پارس کلمه دیداری تدارکاتی بین تیم اصلی پرسپولیس و پارس از ساعت 16/30 دقیقه برگزار گردید که با برتری یک بر صفر کلمه با پایان رسید.

 ***

مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نوین فاریاب ضمن تقدیر و تشکر از همه دوستانی که موجبات برگزاری این مراسم را به وجود آوردند ، توفیق همگان را از خداوند متعال خواستار است. به امید روزی دیگر و اینده ای نزدیک که شاهد حضور دوباره و باشکوه هواداران و بازیکنان سال های دور و نزدیک تاریخ پرافتخار فوتبال ناب پرسپولیس فاریاب باشیم.

تصاویر منتخب



ادامه نوشته

حضور سردار لشکر سرخ ها در بوشهر


نوشته شده توسط پایگاه خبری ورزشی دشتستان اسپورت   
پنجشنبه, 10 اسفند 1391 ساعت 10:59

محمد رویانیان که صبح امروز برای حضور در یادواره شهدای روستای زایر عباسی شهرستان دشتی به استان بوشهر سفر کرده در بدو ورود به بوشهر در نشستی با حضور شماری از خبرنگاران و ورزشی‌نویسان شرکت کرد.


در این نشست علاوه بر رویانیان، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، نماینده پرسپولیس در استان بوشهر و جمعی از عکاسان و خبرنگاران هم حضور داشتند.



عاشق حسین ماهینی هستم

رویانیان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا صحت دارد شما حسین ماهینی را بیش از سایر بازیکنان پرسپولیس دوست دارید، گفت: دوستش ندارم بلکه من عاشق حسین ماهینی هستم و دلیل آن هم اخلاق و منش ایشان است و حتی پدر بزرگ مرحوم ایشان (مش رمضون) هم تاثیر زیادی بر من گذاشت.

وی افزود: اهل جنوب ایران است و مردم بوشهر را تمام ایرانی‌ها دوست دارند و یاد رئیسعلی و قهرمانان بوشهر می‌افتم آدم احساس غرور می‌کند، به خاطر روحیه ورزشی و اخلاق حسین ماهینی نه این که دوستش دارم بلکه عاشقش هم هستم و یکی از بازیکنان فنی و با اخلاق پرسپولیس و تیم ملی هم هست.

مجلس باید سهم پرسپولیس و استقلال را 50 درصد افزایش دهد

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر ارزیابی ایشان از ردیف بودجه اخیر برای دو باشگاه پرطرفدار کشور اظهار داشت: پرسپولیس و استقلال صد در صد دولتی هستند اما متاسفانه تاکنون ساز و کار خصوصی شدن آن‌ها اجرایی نشده است.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: از اول فصل تاکنون 2 میلیارد تومان به پرسپولیس و 2 میلیارد تومان هم به استقلال پرداخت شده و این رقم 10 درصد هزینه‌های ما هم نمی‌شود.

رویانیان گفت: دست‌های ما هم بسته است و تجارت هم موانعی دارد بنابراین دولت باید کمک کند و از مجلس هم می‌خواهیم این بودجه را 50 درصد افزایش دهد.

وی اضافه کرد: ما خیلی بیش از این رقم خرج کردیم و اکنون مجلس زیر نصف هزینه‌کرد می‌خواهد برای ما بودجه بدهد بنابراین اتفاق اخیر اتفاق بزرگی نیست.

*اضافه بودجه پرسپولیس برای استقلال و فتح‌الله زاده

رویانیان ادامه داد: سال گذشته مجلس 6 میلیارد تومان بودجه برای ما تصویب کرد اما 2 میلیارد تومان آن اختصاص یافت.

مدیر عامل پرسپولیس در ارتباط با بودجه اضافی پرسپولیس نسبت به استقلال در مصوبه اخیر مجلس گفت: پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد و حدود 10 میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه دارد و استقلال با 20 میلیون هوادار بیش از  9 میلیارد تومان بودجه گرفته و با این حساب ما معتقدیم حق پرسپولیس در این زمینه ضایع شده اما با این وجود اعتبار و بودجه اضافی پرسپولیس را به استقلال و فتح‌الله‌زاده می‌دهیم.

*بازی افتخاری پیشکسوتان پرسپولیس و آث میلان

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سئوالی در ارتباط با تعامل باشگاه پرسپولیس و میلان گفت: تعاملات خیلی خوبی برقرار شده و افراد و مدیران این باشگاه را شناختیم و اخیر سه نامه از میلان برای باشگاه پرسپولیس ارسال شده است.

وی ادامه داد: در نامه اول رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از بنده برای سفر به ایتالیا دعوت کرده و در نامه دوم مربوط به تاسیس آکادمی مشترک فوتبال پرسپولیس و میلان است و در نامه سوم باشگاه میلان خواستار انجام یک بازی دوستانه و افتخاری بین پیشکسوتان میلان و پرسپولیس در تهران شده است.

رویانیان گفت: در اوائل حضورم در پرسپولیس به دنبال یک کارشناس خبره بودم تا تعاملات خود با باشگاه‌های مطرح دنیا را بیشتر کنیم به همین خاطر با محمود ابراهیم‌زاده از بازیکنان سابق تیم ملی و اهل بوشهر در آمریکا تماس گرفتم و صحبت‌های خوبی با هم داشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: قرار شد ایشان طرح مورد نظر خود را ارسال کند و چندین مرحله هم تلفنی صحبت کردیم و اکنون هم منتظر هستم ایشان به ایران بیایند و از وجودشان استفاده کنیم.

منبع: فارس

برد خوب پرسپولیس درهوای بهاری وزمین سبز وبا کیفیت چغادک

چهارشنبه 1391/12/02 ساعت 15 زمین چمن ورزشگاه چغادک

پرسپولیس فاریاب        ایرانجوان شاهیجان 2

در یک هوای خوب و بهاری  و در یک زمین سبز و هموار که با حسن سلیقه کادر فنی دو تیم جهت بازی دوستانه در نظر گرفته شده بود بازی با قضاوت آقای ابوذر جوادیان از ساعت 15 شروع شد در نیمه اول تیم ایرانجوان که از بازیکنانی یکدست و انگیزه بالای آنان بهره می برد سعی در انجام بازی هجومی و حداقل پاس تا رسیدن به دروازه پرسپولیس داشت که با بازی منطقی دفاع پرسپولیس نتیجه ای در برنداشت اما در بین دو نیمه با تغییراتی که توسط کادر فنی دو تیم به وجود آمد این تیم پرسپولیس بود که بازی را بهتر آغاز کرد و توانست با گلهای سعید غلامی 2 گل و احسان قاضی زاده تا دقیقه 76 سه بر صفر از رقیب جلو بیفتد اما در دقایق پایانی تیم ایرانجوان  سعی در جبران مافات داشت و حملات گسترده ای را تدارک دید که حاصل آن دو گل بیشتر نبود.

حاشیه بازی:

*بازی ابراهیم یوسفی در ترکیب پرسپولیس و حضور دوباره حمید عبدویی و نوروز آذرشب پس از مدتی در کنار دوستان سابق ، آنهم با انگیزه وافر از نکات جالب توجه در تیم پرسپولیس بود.

*تیم ایرانجوان با تمام قوا حاضر شده بود و تعداد تماشاچیانش  کمتر از بازی های منطقه ای نبود ولی در مقابل بر روی نیمکت پرسپولیس تنها شهریار یوسفی سرمربی تیم، مصطفی مرادی ،نعمت الله یوسفی و نعمت فرهادی حضور داشتند.

*در نیمه اول بعلت بحث و مشاجره لفظی بین عبدویی و بازیکن غیر بومی ایرانجوان هر دو اخراج شدند که حمید عبدویی علت را اعتراض به عدم رعایت نزاکت توسط بازیکن حریف عنوان کرد.  در نیمه دوم نیز بر اثر خطای منجر به پنالتی از سوی مدافع ایرانجوان ، وی از زمین اخراج شد تا بازی دوستانه دو تیم  زیادی جدی شود.

اسامی بازیکنان پرسپولیس در دیدار با ایرانجوان : آقای محسنی ( دروازبان از چغادک ) ، کرامت عربی ، علی عربی ، ابراهیم یوسفی ، مصطفی اتریش ، نوروز آذرشب ، سجاد مظفری ، سعید غلامی ، احسان قاضی زاده ، یاسین مظفری ، محمود یوسفی ، نعمت الله فرهادی و مصطفی مرادی

تشکر ویژه از کادرفنی و بازیکنان تیم خوب ایرانجوان

مسابقات جام فجر طلحه / اولین بازی ، پرسپولیس برد

سلام دوستان

ایام الله فجر پیروزی انقلاب را به پیشگاه همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

از سری مسابقات فوتسال جام فجر در روستای طلحه ، عصر بارانی روز پنجشنبه 1391/11/11 پرسپولیس فاریاب به مصاف تیم وحدت رفت و درنهایت باگل سجاد مظفری و سعید غلامی ( 3 گل ) 4 بر 3 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت. امروز و در دومین دیدار خود، سرخپوشان فاریاب به مصاف تیم خوب پست بانک کلمه می روند تا جایگاه خود را در جدول گروه B ارتقاء دهند. پرسپولیس هم اکنون با یک بازی کمتر و با تفاضل 1+ و 3 امتیاز در رده سوم جای دارد. بازی روز شنبه پرسپولیس در مقابل تیم طوفان با نظر کمیته مسابقات لغو و در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

تکمیلی :

پرسپولیس فاریاب دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات فوتسال جام فجر در برابر پست بانک را با نتیجه 7 بر 2 پشت سر گذاشت تا با یک بازی کمتر صدر جدول را از آن خود نماید.

*** پرسپولیس در این دوره از مسابقات که به عنوان تیم اول و بدون شکست  از گروه خود صعود نموده بود در دور نیمه نهایی در مقابل استقلال فاریاب نتیجه را واگذار نمود و از راه یابی به فینال باز ماند. کمیته مسابقات به دلیل اخلاق حسنه و کمترین آمار جریمه تیمی و فردی ، پرسپولیس را به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی نموده و در اختتامیه مسابقات جام اخلاق به جناب آقای یوسفی سرمربی تیم اهدا نمود.

ادامه نوشته

فرایند جذب همچنان ادامه دارد / باخت دوباره پرسپولیس

سلام دوستان عزیز

هوای سرد جمعه 1391/10/22 فاریاب بار دیگر شاهد برگزاری دیدارهای دوستانه بود. این دیدار که ساعت 14 و با حضور تیم دیار مهر طلحه و میزبانی پرسپولیس فاریاب با داوری جناب آقای ابوذر جوادیان انجام گردید در نهایت با پیروزی 2 بر 1 دیار مهری ها به پایان رسید. ابتدای نیمه نخست عباس ثقفی که به تازگی از شاهین فاریاب جدا شده گل به خودی را وارد دروازه هم تیمی هایش کرد و همین مسئله باعث شد تا هم وی و هم دیگر بازیکنان با تعصب بیشتری سعی در جبران نتیجه نمایند اما در این بازی برخی ناهماهنگی های داخل زمین نتیجه را بازهم بر روی کار گروهی خوب دیارمهر با گل دوم به سود مهمان به پیش برد تا در یک صحنه با تصاحب ضربه پنالتی و شوت محکم رضا عربی بازیکن نوجوان پرسپولیس یکی از گل ها جبران شود و نتیجه 2 بر 1 دیار مهر ، باعث پیروزی آن ها شود.

بازی عباس ثقفی و فرشید مختاری برای سرخ پوشان فاریاب از نکات برجسته بازی عصر جمعه بود.

هیچکس خودش نبود / پرسپولیس بد باخت

سلام

پرسپولیس نوین فاریاب   0      کشاورز بوشکان   3

عصر جمعه 1391/10/15 زمین فوتبال فاریاب شاهد رویارویی پرسپولیس و کشاورز بود. بازی ای که تقریبا در یک سال گذشته برای دومین بار بین دو تیم برگزار می شد. پرسپولیس هرچند، چند تن از بازیکنان را در اختیار نداشت اما تعداد مهره های قابل توجهی را نسبت به بازی های قبل در اختیار داشت که تعویض های پیاپی در نیمه دوم حاکی از آزمون و خطای کادر فنی برای رسیدن به یک ترکیب مطمئن بود. اما در روزی که هیچکس خودش نبود نتیجه ای بدتر از 3 بر صفر برای قرمزپوشان رقم نخورد! هر سه گل کشاورز در نیمه دوم بر روی کار گروهی زیبای بازیکنان این تیم به ثمر رسید.


بازیکنان پرسپولیس در این دیدار :

هادی نوری افشار ، اشتر فاریابی ، جعفر پیراسته ،  احسان قاضی زاده ، مصطفی اتریش ، علی مرادی ، کامران مظفری ، یاسین مظفری ، سعید غلامی ،  کرامت عربی ،محمود یوسفی ، ستار فاریابی ،مجاهد ملاکی

پرواز علی و امرالله تا ملکوت

با تاسف فراوان در ساعات ابتدایی روز چهارشنبه 1391/10/06 باخبر شدیم دو تن از دوستان ورزشکارمان از تیم های بهارستان و پارس کلمه مرحومان علی منفرد و امرالله جمالی در حادثه ای دلخراش جان به جان آفرین تسلیم نموده اند. این مصیبت ، ضایعه و خسارتی بزرگ است بر جامعه ورزشی و کل اهالی منطقه. باشگاه پرسپولیس نوین فاریاب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و شهروندان عزیز شهر کلمه، برای آن دو عزیز غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید. 

حسین هدایتی ، پرسپولیسی ترین پرسپولیسی

مهر:  حسین هدایتی که حدود هشت سال است وارد فوتبال شده و کارش را با استیل آذین در لیگ های پایین آغاز کرد و حالا رسما مالک دو باشگاه و غیر رسمی مالک سه باشگاه است، یکی از سوژه های همیشگی فوتبال ایران به شمار می رود. شاید در مورد ثروت او و راهی که به این ثروت رسیده سوالات زیادی وجود داشته باشد. ابراهیم افشار برای "تماشاگر" مصاحبه ای با این مرد متمول انجام داده که این مصاحبه را در زیر می خوانید:

* خب، آقای هدایتی، ممکن است توضیح بدهید از صبح که از خواب پا شدید تا همین الان که تقریبا اذان ظهر است چه کارها کرده‌اید؟
- رفتم چند تا حسینیه، به خاطر نزدیک شدن محرم... 

* نه، من دقیق‌تر می‌خواهم. از ساعت دقیق بیداری... کارتان دارم.
- هر شب که 12 تا 12:30 می‌خوابم. صبح‌ها هم شش پا می‌شوم. بعد از نماز صبح و مطالعه، عازم دفترم می‌شوم.

* گفتید مطالعه؟ مطالعه چی؟
- بله، مطالعه کارهای اقتصادی. گزارش‌های اقتصادی.

* خب...
- روزنامه‌ها را در محل کارم می‌بینم. هشت صبح هم با بچه‌ها صحبت کردن و در حیاط قدم زدن. این زندگی من است.

* حسینیه برای چی رفتید؟
سه تا حسینیه دارم می‌سازم. نمی‌دانم گفتن‌ این‌ها ریا نشود برای مصاحبه؟

* شما دیشب راحت خوابیدید؟
- الحمدالله.

* راحت راحت؟
- بله.

* یعنی خواب‌تان کابوس یا رویا نداشت؟
- نه، راحت.

* آقای هدایتی، در روزگاری که مشخصه‌اش ستایش سود و سرمایه است و همه چی را می‌توان با پول خرید، آیا چیزی هست که نشود با پول خریدش؟
- عزت و آبرو. انرژی مثبت مردم. عاقبت به‌خیری را نمی‌شود خرید. بلکه با نیت و عملکرد می‌شود به این‌ها دست پیدا کرد.

* شما شاید صدها میلیارد در این فوتبال پول خرج کردید. خروجی‌تان از این همه سرمایه‌گذاری چه بود؟ مثلا چه چیزی را به یادگار گذاشتید که 10سال بعد وقتی اسم‌تان می‌آید مردم بگویند خدا پدرش را رحمت کند این چیزها را برای ما ساخت. چه کار ماندگاری به‌جا گذاشتید؟
ادامه نوشته

برد پرسپولیس ، جمعه ای سرشار از پیروزی برای فاریاب

پرسپولیس بر روی نوار پیروزی ، استقلال و شاهین پیروز جمعه 91/10/3

عصر جمعه 1391/10/03 پرسپولیس نوین فاریاب در دیداری تدارکاتی و در ادامه روند آماده سازی تیم فوتبال خود، در زمین روستای شلدان از توابع بخش بوشکان ، به مصاف استقلال این روستا رفت.

در این دیدار که اولین رویارویی در تاریخ دو تیم صورت می گرفت ، زمین نسبتا" گل آلود و سرمای هوا نتوانست چیزی از زیبایی و هنرنمایی بازیکنان آماده دو تیم کم کند. پرسپولیس در این دیدار در حالی که با یک گل از میزبان خوب و قبراق خود عقب افتاده بود در نهایت با گل زنی حسین مختاری که به تازگی به جمع هم تیمی های خود بازگشته و نیز دروازه بان - مهاجم چابک این روزهای خود یعنی هادی نوری افشار توانست با در دست گرفتن نبض بازی ، نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.

به گفته آقای یوسفی سرمربی تیم پرسپولیس ، برنامه ها هنوز برای بازسازی و آمادگی بیشتر این تیم به قوت خود باقی است و در حال حاضر از خط دفاعی رضایت کامل را دارد و وضعیت هافبک ها و خط حمله را نیز بازی به بازی ، بهتر و رو به پیشرفت می داند.

شهریار در روز جمعه نیز با وجود نبودن برخی از بازیکنانش ، در نهایت با حدود بیست بازیکن از شلدان دست پر به فاریاب بازگشت.

مصدومیت برخی از بازیکنان بر اثر لغزندگی زمین در همان ابتدای بازی ، حضور مدیرعامل محترم تیم آقای نعمت الله یوسفی ، همراهی جناب آقای قاسم اسماعیلی و نیز اوج صمیمیت و مهمان نوازی اهالی ، فوتبال دوستان و تیم استقلال شلدان ، از نکات برجسته این دیدار به شمار می رفت.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نوین فاریاب

********

دو تیم دیگر فاریاب عزیزمان نیز در همان روز به مصاف حریفان خود رفته که در طی این دیدارها تیم شاهین با نتیجه چها بر یک تیم استقلال تنگ زرد را برد و استقلال فاریاب هم با وجود در اختیار نداشتن بسیاری از بازیکنان خود ، در عین حال توانست تیم خوب بهارستان کلمه را با نتیجه 8 بر 3 شکست دهد.

زنندگان گل :

شاهین:عباس ثقفی_محمدآشوری_حسن صمیمی_میلادعباسی

استقلال تنگ زرد:صابراسفندیاری


 گل های استقلال فاریاب : یوسف مرادی1گل _ محمدسهامی2گل _ مهردادمرادی2گل _ حمیدفاریابی3گل

منبع : وبسایت استقلال فاریاب


برد پرسپولیس، باخت شاهین و توقف استقلال در جمعه پر جنب و جوش فاریاب

سلام دوستان عزیز

نسیم خنک و روح افزای آخر پاییز گوارای وجودتان.

پرسپولیس نوین فاریاب در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود این بار به مصاف تیم دیار مهر رفت.

در این دیدار که بعد از ظهر جمعه 1391/09/24 در زمین فوتبال طلحه و به میزبانی دیار مهر برگزار شد باز هم جوانان و قدیمی های پرسپولیس یک روز هماهنگ را در مستطیل سبز تجربه کردند. شهریار که این روزها دست به تغییرات گسترده و بی باکانه می زند با میدان دادن به جوانان و با تجربه های فوتبالی فاریاب ، قصد دارد تیمی متحول شده را برای مسابقات جام حذفی و لیگ آینده ساخته و پرداخته نماید. بازی دیروز در شرایط سخت باد و سرما با نتیجه 4 بر 3 به سود پرسپولیس به پایان رسید. نیمه اول با برتری 2 گله و تسلط پرسپولیس نوین به پایان رسید که دفاع محکم خط دفاعی نشان دهنده هماهنگ شدن جعفر پیراسته ، اشتر فاریابی و کرامت عربی در کنار آمادگی سیدصدرالدین مختاری بود. بازی خوب برادران مظفری ( کامران و یاسین ) و حرکات مرگبار مصطفی اتریش و علی امینی راه را برای بازی دیار مهر در نیمه ابتدایی بسته بود.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که تا حدودی بازیکنان دو تیم بر اثر هوای سرد دچار افت بدنی شده بودند و البته مسیر باد به خوبی این بار در جهت مخالف پرسپولیس بود و دیار مهری ها هم با پیدا کردن شاکله تیمی خود توانستند 3 گل را بر روی ناهماهنگی های مقطعی به وجود آمده و تغییرات تیم به ثمر برسانند. البته این قرمزهای فاریاب بودند که در عین حال بعد از هر کدام از گل های دیار مهر گل تلافی جویانه را به ثــــمـــــر       می رساند تا وضعیت به صورت تساوی تداوم نیابد. گل های زیبای هادی نوری افشار ( دو گل ابتدایی بازی ) ، کامران مظفری و احسان قاضی زاده ، سند برد در این بازی دوستانه را به نام کار گروهی زیبای قرمزپوشان به ثبت رساند تا نوار بردها و نباختن پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد.

بازیکنان پرسپولیس در این دیدار:

هادی نوری افشار ( خط حمله و دروازه ) ، اشتر فاریابی ، جعفر پیراسته ،  احسان قاضی زاده ، مصطفی اتریش ، علی مرادی ، علی امینی ، کامران مظفری ، یاسین مظفری ، سیدصدرالدین مختاری ، معراج امینی ، کرامت عربی ، ستار فاریابی ، مجاهد ملاکی ، فرشاد شفیعی ، مصطفی مرادی و احسان مظفری

******

سایر بازی های دوستانه دیروز در سطح منطقه ، بازی استقلال فاریاب با پاس کلمه در زمین فاریاب 2-2 مساوی و دیدار شاهین فاریاب و ابوذر کلمه با نتیجه 4 بر 2 به سود ابوذر به انجام رسید.

جمعه خوب پرسپولیس

سلام همراهان همیشگی

خوش آمدید.

همان طور که در تقویم بازی های دوستانه باشگاه آمده بود به لطف پروردگار این هفته نیز یک دیدار دوستانه در زمین فوتبال فاریاب برگزار گردید و طی آن تیم های فوتبال پرسپولیس نوین فاریاب و استقلال تنگ زرد رو به روی هم به صف آرایی پرداختند. در این دیدار که به میزبانی پرسپولیس برگزار شد دوستان خوبمان در تیم استقلال تنگ زرد نیز با تمام توان ظاهر شده و بازی روان و زیبایی از خود به نمایش گذاشتند. بازی راس ساعت 14 با سوت آقای مهدی نوری افشار آغاز گردید که از همان ابتدا شور و اشتیاق هر دو تیم در حمله های خود به سمت دروازه نشان دهنده نشاط و آمادگی بسیار بالای بازیکنان بود. با تشخیص آقای یوسفی سرمربی پرسپولیس در ترکیب نسبتا تغییر یافته بازیکنان جدید و البته باتجربه نیز حضور داشتند که این مسئله در خط دفاع و جلوزن ها بیشتر نمود داشت و به نوعی دیواره دفاعی خوب و در عین حال تغذیه مناسب خط حمله از نتایج این تغییرات گسترده به شمار می آمد. البته دروازبانی خوب سیدصدرالدین مختاری از بازیکنان سابق فوتبال فاریاب که در نهایت تعجب همگان ، درس فوتبال ناب را به بازیکنان جوان دیکته می کرد و نیز دفاع خوب اشتر فاریابی نیز به همراه معراج امینی و کرامت عربی در این وضعیت جدید تاثیر گزار بود. نیمه اول با گلزنی بازیکن جوان و تکنیکی تیم مصطفی اتریش و هادی نوری افشار مهاجم سرعتی ، با دو گل به پایان رسید و در ابتدای نیمه دوم بازهم مصطفی اتریش با گلزنی تیم را سه گله و خود را دو گله ساخت. بازی بعد از سومین گل و با تغییرات گسترده در دو تیم روند دیگری به خود گرفت که نتیجه آن حملات پی در پی و خطرناک قرمز و آبی ها بود و چندین خطر گل را به همراه داشت. خطراتی که در تیم پرسپولیس بیشتر توسط مهره خطرساز و باتجربه ای همچون احسان قاضی زاده به وجود می آمد و در تیم استقلال هم توسط بازیکن مهمان ، حمید عبدویی عزیز از بازیکنان سابق قرمزپوشان و بازیکن فعلی شاغل در لیگ تنگستان. در نهایت این ستار فاریابی بازیکن جوان و خوش آتیه فاریاب بود که چهارمین گل بازی را با بازی سازی خوب احسان قاضی زاده به سود پرسپولیس وارد دروازه حریف کرد تا در 15 دقیقه پایانی باز هم شاهد حمله های زهردار آبی های تنگ زرد در تغییر نتیجه بازی باشیم و نیز بازی معقولانه تیم برتر میدان در جهت حفظ نتیجه بازی. این دومین دیدار دو تیم در سال 1391 بود که به سود قرمزپوشان فاریاب به پایان رسید. در دیدار قبل و در چهارچوب مسابقات لیگ بخش ، پرسپولیس با 2 گل حریف خوب خود را پشت سر گذاشته بود. بازی علی امینی و حسین مختاری پس از یک وقفه چندماهه و نیز محمود یوسفی بازیکن سابق شاهین فاریاب از نکات تازه تیم پرسپولیس در جمعه نشاط برانگیز میانه آذرماه بود.

بازیکنان پرسپولیس در این دیدار :

هادی نوری افشار ( خط حمله و دروازه ) ، اشتر فاریابی ، جعفر پیراسته ، حسین مختاری ، احسان قاضی زاده ، مصطفی اتریش ، علی مرادی ، علی امینی ، کامران مظفری ، یاسین مظفری ، احسان غلامی ، مرتضی رضایی ، سیدصدرالدین مختاری ، معراج امینی ، کرامت عربی ، محمدملاکی ، محمود یوسفی ، ستار فاریابی ، باقر عمرانی ، رضا عربی ، پدرام عربی و فرشاد شفیعی

تصاویر برگزیده دیدار در ادامه مطلب

ادامه نوشته

قهرمانی ابوذر کلمه در جام حذفی شهرستان

ابوذر کلمه نماینده بخش بوشکان با شکست پاسارگاد محمد جمالی قهرمان مسابقات جام حذفی  شهرستان دشتستان شد.  بازی دو تیم ابوذر کلمه نماینده  بخش بوشکان و پاسارگاد محمد جمالی قهرمان شبانکاره از سری مسابقات جام حذفی شهرستان دشتستان در ورزشگاه شهر شبانکاره با قضاوت آقایان باقری بناری و بازیاری برگزار گردید.ابوذر در دقایق اولیه بازی را هجومی آغاز نمود و خیلی زود در دقیقه 15مزد برتری خود را گرفت پاس در عمق جوان رعنای ابوذر حامد صیاد در پشت مدافعین مصیب ورزندی را در یک موقعیت تک به تک قرار داد که وی نیز با تیز چنگی گل اول را به ثمر رساند. در ادامه تیم پاسارگاد بود که در شهر خودش همه چیز را از دست رفته می دید حملات زیادی خصوصا در 10 دقیقه پایانی نیمه اول روی دروازه ابوذر تدارک دید که نتوانست از این حملات سودی ببرد و نیمه اول با برتری یک بر صفر ابوذر دو تیم به رختکن رفتند در نیمه دوم نیمه مربیان بازی باز هم با حملات پاسارگاد آغاز گردید.  در نیمه دوم  که ساق پای بازیکنان ابوذر تا  دقیقه 60  خسته به نظر می رسید با انجام سه تعویض توسط سرمربی جوان و با انگیزه این تیم آقای ثانی نه تنها قفل دروازه ابوذر باز نشد بلکه روی یک ضد حمله از جناح راست و سانتر مصیب ورزندی پیمان دسترس  با ضزبه سری دقیق در دقیقه 86 گل دوم ابوذر را به ثمر رساند تا نماینده شهرستان شبانکاره که سابقه قهرمانی در لیگ دشتستان و حضور در مسابقات استان را یدک می کشید در شهر خود و جلوی تماشاگرانش شکست را پذیرا شود و ابوذر کلمه با این پیروزی ارزشمند به عنوان قهرمان جام حذفی شهرستان دشتستان دست پیدا نماید و نماینده دشتستان در جام حذفی استان معرفی شود.

  گزارش: سعید صیاد  منبع: سایت پاس کلمه

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس فاریاب این موفقیت را خدمت تمامی دست اندر کاران ، کادر فنی ، بازیکنان و هواداران تیم شایسته ابوذر کلمه تبریک عرض می نماید.

محمد ثانی سرمربی جدید ابوذر کلمه

برادر عزیزمان ، جناب آقای محمد ثانی

انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان سرمربی جدید تیم ابوذر کلمه صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را خواهانیم.

طی مذاکرات به عمل آمده بین مدیریت باشگاه پرسپولیس فاریاب و باشگاه دوست و برادرمان ابوذر کلمه و جناب آقای محمد ثانی سرپرست فهیم و بادانش سابق باشگاه پرسپولیس، ایشان به مدت یک فصل سرمربیگری تیم فوتبال ابوذر را در مسابقات جام حذفی شهرستان دشتستان بر عهده خواهند داشت. باشگاه ابوذر کلمه نیز طی بیانیه ای رسما حضور ایشان را در تیم فوتبال خود اعلام نموده اند که بار دیگر می توان این جوان خلاق و محجوب را در کسوتی دیگر و این بار در جایگاه واقعی خود دید. موفقیت های ایشان در طی چند سال اخیر و حضور در تیم فوتبال پرسپولیس فاریاب گواه دانش فوتبالی و مدیریتی بالای جناب آقای ثانی می باشد.

تقویم و نتایج بازی های دوستانه:

         

          
پنج شنبه  1392/04/27

 پرسپولیس نوین فاریاب        0        -         3                   پارس کلمه

                                                                                  مکان : زمین فوتبال کلمه

ادامه نوشته

تساوی با ابوذر + مهره های جدید تست می شوند

 

سلامی دوباره پیشگاه دوستان و یاوران همیشگی . گرامی می داریم  آغاز دهه پیروزی خون بر شمشیر و شهادت مولای آزادگان عالم بشریت ، حضرت سیدالشهداء (ع).

تیم فوتبال پرسپولیس فاریاب در دومین دیدار دوستانه خود در فصل ورزشی پیش رو ، عصر پنج شنبه 1391/08/25 در زمین فاریاب به مصاف تیم خوب و آماده ابوذر کلمه رفت که این دیدار با حضور نونهالان و نوجوانان هر دو تیم نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک را در بر نداشت. هر چند هدف از برگزاری این بازی ها فقط حفظ آمادگی بازیکنان اصلی و نیز محک و آزمایش بازیکنان نوجوان و جدید خواهد بود تا بتوان هر چه آماده تر در رقابت های پیش رو حاضر شد. بازی خوب جناب آقایان خدری از گناوه، جعفر پیراسته ( مهمان ) ، پدرام و رضا عربی ( نونهال ) وجه تمایز این بازی با دیدار قبل بود. نکته جالب حرکات و واکنش های تماشایی پدرام عربی درون دروازه بود که موجب تشویق شدن وی از سوی دروازبانان اصلی تیم پرسپولیس و نیز بازیکنان و نیمکت ابوذر می شد. تک گل پرسپولیس در این دیدار توسط مصطفی اتریش بازیکن جوان و تکنیکی تیم به ثمر رسید. برای همه این فرزندان برومند پرسپولیس فاریاب و نیز تمامی جوانان مستعد دیار عزیزمان آرزوی توفیق و پیشرفت همه جانبه را در عرصه های مختلف داریم.