.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها
.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها

مادرم زهرا ، سلام ...



مادرم زهرا ، سلام...

   از انتها شروع می کنم .

              مدتی است به این می اندیشم و هر چه بیشتر فکر می کنم کمتر پاسخ می یابم . چگونه بگویم از صبح که فرشته های ملکوت، با بال های آسمانی خود اشک های فرزندان تو را از چهره می زدایند. دست های مهربان تو، توان در آغوش گرفتن گل های باغ رسول را ندارند و امان از چشم های تو بانو که نه تاب گریستن دارند و نه تاب نگریستن .

   


   

       بقیع ، چکامه ای از اندوه بی پایان توست بانو! این نام توست که بر اندام بی پایان جهان شناور است. نام توست که از تمام دریچه های آسمان می تراود؛ نامی که با مظلوم ترین واژه ها گره خورده است. از باغستان ها عطر حضور تو جاری است حالا که کودکان گرد تو حقله زده اند ، حالا که قلب های کوچکشان در مشت گره شده تو و پهلوی کبودت می تپد ، مثل آن روزها با زبان راز و با نگاهی دل نواز، با علی سخن بگو که او دلشکسته است و تنها ...


                  


                 زهرا(س) ای حامی ولایت ... ای شهیده ی امامت ...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

"...خدایا!
به که واگذارم می‌کنی؟
به سوی که می‌فرستی‌ام؟
به سوی آشنایان و نزدیکان؟ تا از من ببرند و روی بگردانند؛
یا به سوی غریبان و غریبه‌گان تا گره در ابرو بیافکنند و مرا از خویش برانند؟
یا به سوی آنان که ضعف مرا می‌خواهند و خواری‌ام را طلب می‌کنند؟
... من به سوی دیگران دست دراز کنم؟ در حالی که خدای من تویی و تویی کارساز و زمامدار من."[گل]

رضا روشنی از جمجمه ات را بخدا بسپار سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://ansardvm.blogfa.com

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ (۱) فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ (۲) إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ (۳)


سلام برشما بخوانید این سوره را....

چرایش را در جمجمه ات را بخدا بسپار بخوانید...

راستی مطلب دلچسبی بود..امیدوارم هر روزتان بهتر از دیروز باشد..یاحق

گدای فاطمه(س) یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ http://gedayefattemeh.blogfa.com

salam khahesh mikonam chashm ma sar mizanim shoma ham hatman tashrif biarid eltemase doa ya ali

yahosein5 یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.yahosein5.blogfa.com

سلام مطلب قشنگی بود نه خیلی قشنگ بود اشکم داشت در میومد ممنون که سر زدید بازم منتظر نظر هاتون هستم در پناه حق یا علی (ع)

فانوس گمشده یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.mosafery-dardarya.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون
وبلاگ زیبایی دارین
موفق باشین
بازم بهم سر بزنین
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد