.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها
.

.

سنگر فرهنگی جوانان « فاریاب » دیار فضیلت ها

نهم دی روز مشخص شدن جبهه ها ...

در تقابل با ولایت ، اولاد آدم سه دسته می شوند ... 




دسته ای ولایت مدار ...


 




دسته ای ولایت گریز ...

                                                         ساکتین و بی تفاوت ها ...





و دسته ای هم ولایت ستیز ....




و چقدر بدبختند ولایت ستیزان ...


... فاریاب آنلاین ...

حجت الاسلام اسماعیل نیا : فتنه ۸۸را جنگ احزاب میدانیم ...

 

به گزارش فاریاب نیوز مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم فتنه ۸۸را جنگ احزاب دانست که د رآن همه ی حزب ها و گروه ها ی معاند و مخالف نظام از بیرون و درون برای براندازی باهم متحد و هم قسم شده بودند.
IMG 1414
حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا در گفتگو با فاریاب نیوز  ضمن گرامیداشت سالروز ۹دی ماه و درود و سلام به امام راحل (ره) و همه شهدای اسلام و انقلاب اظهار داشت: نهم دی ماه یادآور حضور حماسه مردم مومن ایران اسلامی در صحنه دفاع از ارزشهای دینی و ولایت فقیه بود.
ایشان افزود : دشمنان قسم خورده نظام برای ایجاد فتنه سال ها برنامه ریزی و توطئه کردند و چشم امید به سوء استفاده از ایام انتخابات داشتند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم تصریح کرد:  در سال ۸۸خیلی هادر این فتنه مردود شدند و از قطار نظام پیاده شدند ، تعداد قابل توجهی از خواص وظیفه خود را انجام ندادند و برخی با سکوت نا بهنگام آب به آسیاب دشمن ریختندو  برخی نیز با اظهارات نابخردانه  نظام را دشمن شاد ساختند.
و ی در ادامه گفت : در این فتنه رسالت سنگینی به عهده حوزویان است اولا بازخوانی سالیانه فتنه سنگین سال ۸۸از یک سو و به فراموشی نسپردن ان و آماده سازی مردم برای فتنه هایی مشابه از سویی دیگر، چرا که به تصریح آیه شریفه قرآن در سوره مبارکه بقره خداوند می فرماید: دشمنان همواره به دنبال فتنه انگیزی و قتال با شما هستند ، اگر فکر کنید که از  جنگ عبور کردید و دیگر دشمن کاری به شما ندارد این فکر کاملا فکر خام و غیر منطقی است .
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیرامون اینکه دشمن فتنه های سنگین تر ی برای آینده درپیش رو دارد تاکید کرد:   وظیفه روحانیت متعهد و حوزه های علمیه است که در این زمینه روشنگری  و بصیرت افزائی ملّت گام بردارد و از فرصت ها علی الخصوص ۹دی ماه حداکثر بهره را ببرد.
ایشان  افزود: شواهد و قرائن فراوانی بر این مدّعا موجود می باشد که  هدف اصلی فتنه ۸۸فقط براندازی نظام بود و به کمتر از آن راضی نبودند  و  اعترافات برخی از عوامل فتنه شاهد بر این مطلب است.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم  در قسمتی از بیانات خودتصریح کرد : فتنه ۸۸را جنگ احزاب میدانیم که همه ی حزب ها و گروه ها ی معاند و مخالف نظام از بیرون و درون برای براندازی باهم متحد و هم قسم شده بودند.
ایشان افزود : دلیل اصلی موفقیت اجمالی فتنه گران و وارد کردن خسارات،  ضعف بصیرت خواص و به تبع آن تعدادی از عوام می باشد به طوری که برخی از خواص موقعیت، زمان ، و دشمن را نشناختند و دست های پشت پرده را ندیدند و در یک کلام بصیرت لازم را نداشتن و این بی بصیرتی باعث شد تا را ه از چاه تشخیص داده نشود و در چاه دشمنی با نظام اسلامی سقوط کنند .
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا با توجه به نقش بصیرت در موفقیت جامعه اسلامی گفت : بصیرت جوهره هر مسلمان است تا جایی که حضرت امیر فقدان بصر را (نداشتن چشم) را بسیار راحت تر از فقدان بصیرت می داند.
وی در ادامه چنین گفت: بصیرت چراغ فروزانی است که در روزگار غبار آلود فتنه راه صحیح را به مسلمان می نمایاند و بدون آن انسان در چند راهی و سردرگمی و حیران باقی می ماند و اکثرا مسیری را انتخاب می کنند که دنیا و آخرت او را تباه می سازد.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم وظیفه ی امروز ما دوستداران نظام اعم از طلاب و غیر طلاب را کسب بصیرت و تلاش در راه تصیرت افزائی جامعه از راه های مختلف دانست و اظهار کرد : باید بدانیم که فتنه انگیزی دشمن را پایان نیست و ممکن است دشمن هر روز به بهانه ای علیه ما فتنه انگیزی کند.
همچنین تاکید کرد : آنچه نظام را از گرداب سهمگین فتنه ۸۸نجات داد علمداری و ناخدائی ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای بود که با اقدامات به جا و روشن گری های حکیمانه همگان را به عمق فاجعه و فتنه آشنا ساخت و نظام جمهوری اسلامی را از غرق شدن در آن گرداب نجات داد.
و ی در این قسمت از سخنان خود تاکید کرد : باید بفهمیم و بفهمانیم که سرّالاسرار موفقیت جامعه اسلامی در اطاعت محض از ولی امر و رهبری معظم است و حوزویان در نشر این فرهنگ بیش ترین سهم را دارند.